Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ne yana baksam...

Ne yana baksam...
 

Ne yana baksam bir boş vermişlik.

Ne yana baksam bir çaresizlik.

Ne yana baksam bir engelleme.

Ne yana baksam …

Nasıl bir ülke, nasıl bir kurum, nasıl bir yer burası soruları hep dilimde ve dillerde.

Ya bir bürokrasi kapımda ya da sana ne soruları…


***

Çözülemeyen sorunlar, beklenen cevaplar, aşılamayan engeller,

İçi dolu serzenişler, boş seslenişler.

Atatürk’ü anlamayan beyinler, sevmeyen yürekler…

Yarınından kuşku duyan genç beyinler…

Neden diye soran kişiler, bana ne diyen kitleler.

Kavramları çarpıtıp, toplumları çarpıştıran kafalar.

Sen-ben, siz-biz diyen ağızlar.


***

Tüketen eller,

Susan Diller,

Neyi seçtiğini bilmeden seçenler,

Nereye gittiğini bilmeden gidenler,

Okumayı hobi görenler,

Düşünmemeye yöneltilenler,

Susmak doğru,

Sormak yanlış,

Boş ümitlere sarılış,

Herkesin karşısında kapalı bir kapı,

Çevresine gerçeklerini ve doğrularını kabul ettiremeyen bir yapı.

Ben size burası neresi diye sorsam, “abartma” dersiniz. Bunlar nerde var diye sorsam, “çok konuştun ama” dersiniz. Ya da “bunları biliyoruz faklı bir şeyler söyle” dersiniz!!!!!

 
Toplam blog
: 24
: 1210
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1983 Soma doğumluyum. Balıkesir ve Abant İzzet Baysal Üniversitelerinde Turizm İşletme Eğitimi al..