Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Ne YAŞ ’mış yahu!....

Ne YAŞ ’mış yahu!....
 

gnl.kur.başkanı


Nerede ise ülke gündemi kilitlendi yaş ‘a. Yaş ile yatıp yaş ile kalkar olduk. Birileri dediğim dedik çaldığım düdükte ısrar edince düğüm oluştu. Hükümet ise davul benim boynumda, ise tokmakta benim elimde olacak dedi. Böyle olunca da işler arap saçına döndü. Kim galip çıktı, Kim mağlup oldu, Hep beraber ilerleyen günlerde göreceğiz.

Sonunda atamalar yapıldı. Her kesin içi rahata erdi diye düşünüyorum. Kim bilir belki her kes hoşnut değildir. Ya genelkurmay, ya da hükümet birileri rahata ermedi. Bu günden önce dayatmalar söz konusu idi. Geleneklerden söz edildi. Ama kimse liyakatten hiç ama hiç söz etmedi.

Dayatma mı önemli, liyakat mı? Tartışılacak büyük bir konu. Bana kalırsa liyakat her şeyden önce gelir. Gelenekler ülkede her şeyde yok olduğuna göre burada da yok olmalıdır. Ama kişi bir işi, bir görevi layıkı ile yapabiliyorsa, O iş ona verilmelidir. Atalarımızın dediği gibi: Ekmeği ekmekçiye verin, Üstüne de üç ekmek verin. Gereken bu.

Ben inanıyorum ki yeni atanan komutanlar ülkeye gerektiği gibi hizmet edeceklerdir. Ülkenin içerisinde bulunduğu durum göz önünde iken, boş tartışmalara girmek zaman kaybından başka bir şey olmasa gerek. Hele hele komuta kademesinin önünde bir sürü darbe, andıç, muhtıra vs gibi dosyalar duruyorken gündemi değiştirmek TSK ‘ya yakışmaz.

Son günlerde hem hükümetin, hem de muhalefetin beklediği heron sorusunun cevabı verilemedi. Yeni komutanların masasında sanırım ilk bu dosyalar olacaktır. İvedi olarak cevap vermeleri istenecektir. Bizlerde onlar gibi bu konunun bir an önce açıklığa kavuşturulmasını bekliyoruz. İnsanların yüreği evlat acısı ile yanarken ve neden müdahale edilmedi sorusunu cevabı aranmazken, kimler bu görüntüleri dağıttının üzerine gitmek saçmalık olsa gerek. Siz asıl sorunu cevabını verin. Kim dağıttıysa dağıttı. Şehitlerin hesabını nasıl vereceksiniz onun peşine düşün.

Ben yeni göreve atanan komutanlara görevlerinde başarılar diliyorum. İnşallah hakkı ile görevlerini yaparlar. Kamuoyunun beklediği tüm sorulara cevap verirler, Bizleri aydınlatırlar. Görevleri zor. Bu ülkenin genç fidanları sizlere emanet. Tabi ki bu güzel ülkede sizlere emanet.

Hidayet özdemir

hidayetozdemir_0266@hotmail.com
 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..