Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Neden Blog Yazamıyorum?

Neden Blog Yazamıyorum?
 

Bu günlerde o kadar çok “Neden Blog Yazıyorum?” konulu yazı var ki, benim bu yazım cılız bir ses olsa da hislerimi paylaşmak istedim.

Öncelikle içime sinen, akıcı dille yazabileceğim bir yazı olmasını istiyorum ama böyle yazabilmek her zaman olanaklı olmuyor. Sırf yazı olsun diye klavyenin başına geçemiyorum, bazen aylarca gelmiyor ilham perisi.

Yaşam her zaman kolay değil ama savaşlar gibi daha da kötüleştiren olaylar olduğunda, çözümsüz olaylara dair duyduğum çaresizlikten dolayı da yazamıyorum. Yorumlamak, isyan etmek istiyorum ama doğru sözcükleri bulamıyorum belki de.

Aralıklı olarak beslenme ve yemek hazırlama üzerine blog yazıları hazırlıyorum, ama çoğu insan doğru dürüst beslenemezken huzursuzluk duyuyorum. İşsizlik, parasızlık üzerine de yazabilmek istiyorum, sorunun büyüklüğünden belki de yine doğru sözcükleri bulamıyorum.

Blog ortamında ki, kapalı bir toplum olmaya yönelik gidişten söz etmek istiyorum ama orada da duruyorum. Bazen öyle şiddetli yorumlar, daha doğrusu saldırılar gelebiliyor ki, aman diyorum huzurlu kal. Yani, yazıların yorumlanması zaten blog ortamında olmanın bir gereği. Ama blog yazarlarının yazı içeriklerinden çok, kişilik özellikleri ile ilintili karşılıklı yorumlar olunca daralıyorum. Karşılıklı canım, cicimli yazılarla, ya da şakacıktan atışmalarla mı daha yakın ve iyi blog yazarı olacağız!.

Bir de MiM’leme olayı var ki, hala MiM’lenmediğim den de yazamıyor olabilirim, bu olay hakkında da hiç yorum yazmak istemiyorum çünkü oyun bozan olarak itham edilip blog ortamından ihracım bile söz konusu olabilir.

Gündelik yaşamda faturaları ödemeye dayalı bir çalışma temposu içinde ev-iş döngüsü içinde kısır bir yaşantı sürdüğümden de yazamıyor olabilirim.

Yazamadığım şu günlerde, herkesin sağlık ve mutluluğunu diliyorum. Saygı ve sevgilerimle.

Resim kaynak.

http://www.blueprintdata.com/graphics/unhappy_business_computer_user.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..