Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Müzik
 

Sevgili 'Saba Tümer', Ferdi Özbeğen'i konuk ettiğin için teşekkürler

Sevgili 'Saba Tümer', Ferdi Özbeğen'i konuk ettiğin için teşekkürler
 

‘Saba Tümer’le Bu Gece’ programını düzenli izleyemesem de, her gece kimi konuk etmiş diye mutlaka bakıyorum ve ilgimi çekerse izliyorum. Bence sunduğu bu programla çok başarılı oldu, uzun sürelerce de devam edeceğini düşünüyorum programın.

Bu gece de programda kim var diye baktığımda Ferdi Özbeğen’i konuk ettiğini gördüm ve piyano eşliğinde şarkısını söylerken Saba Tümer’in mest olmuş bir şekilde eşlik ettiğini gördüm. Ferdi Özbeğen’i bende öyle çok severim ki, keyifle programı izlemeye başladım. Tüm görünüm özel hazırlanmıştı, oldukça şık bir atmosfer de özel bir sanatçıyı izleyebilmek bambaşka bir duyguydu. Şarkısında 46 yıldır müzikle iç içe olduğunu söyledi Ferdi Özbeğen, Saygılı duruşunu hiç kaybetmeden, bu kadar uzun bir süre sanatçı olarak var olabilmek büyük bir başarı.

Ben ilk kez ortaokul yıllarında tanımıştım Ferdi Özbeğen’i. Kasetlerden müzik dinleyebildiğimiz o günlerde, şarkılarının tümünü ezberlerdim. İtiraf ediyorum o dönem de fotoğrafını karakalemle çizmiştim, eline geçtiğini de sanmıyorum ama, illaki de çizip yollamıştım işte. Fanatik sanatçı hayranlığım bu olay dışında da olmamıştır.

Bu gece çok formda görünüyordu, yıllara meydan okuyan bir hali vardı. Şarkılarını playback bile zar zor söyleyen günümüz şöhretlerinin yanında, piyanosu ile küçük bir konser vererek izleyenlere mutlu anlar yaşattı.

En son çıkan cd’sini almıştım, ama bu ayın sonunda yenisi de çıkacakmış, onu da mutlaka almayı istiyorum. Böylesine özel bir insanın daha uzun yıllar sağlıkla piyanosu ile şarkılar söyleyebilmesini diliyorum, hissettirdiği güzel duygular için de teşekkür ediyorum.

Ferdi Özbeğen’i sevenler de olabilir, sevmeyen de, ama dinlemekten haz duyacağınız bir sanatçı ile mutlu günlerinizin olmasını diliyorum. Sağlıklı ve müzik dolu günler dileğiyle, sevgilerimle

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..