Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden blog yazarı olmak istiyorum?

Neden blog yazarı olmak istiyorum?
 

Geçen hafta Salı günü babam dershaneme uğramış ve sömestr tatilinde girdiğim bazı sınavların sonucunu almış, bu sınavların sonucu pek de iç açıcı değildi. Evde bir 3. dünya savaşı çıkmadan 1 hafta boyunca internete girmemin yasaklanması ile kurtuldum.

Tabii bu benim için bir kurtuluş muydu? Hayır daha çok bir bitişti, tek arkadaşım interneti kaybetmiştim. 2 gün boyunca zor da olsa dayandım, internete ellemedim. Ancak 3. gün gece 22.00 sularında internete girmez isem delireceğimi sanıyordum. Beni bu duygudan ne kurturardı, biraz düşündükten sonra kafamda bir ampul yandı. Tabiî ki de “TEST”.

Hemen dolabımı açtım ve test kitabımı çıkardım. Ama ortalıkta hiç kalem yoktu. Biraz arandıktan sonra sonunda kalemimi buldum. Masama oturmuş testimi çözecek iken açık bıraktığım dolap kapağı yüzünden tüm kitaplarım bir çığ gibi üstüme düştü. Onları toplamaktı falan derken uykum geldi ve uyudum. O günde internetsiz bir şekilde geçirmeyi başarmıştım. Ama Cuma günü dayanamayacağımı düşünüyordum; birkaç kez bilgisayarın yanına gelip gitme bile yaptım ama irade sahip olmalıydım ve oturmamalıydım. Evin içinde biraz daha kalırsam kendimi tutamayacağımı anlamıştım. Hemen evden çıkmaya karar verdim. Dershaneye gidebilirdim, en azından eksik derslerimi toplardım biraz. Dershanede çok uzun süre durduğum için internet tutkum gitmişti; eve geldiğimde biraz test çözdükten sonra direk yatmıştım.

Ama cumartesi dayanamayacağım kesindi. Bünyem Cumartesi günleri internete girmeye alışmıştı. Öğleden sonra babam işten geldiğinde halime acımış olacak ki 40 dakika internete girmeme izin verdi. Sevinçten ne yapacağımı şaşırmıştım. İşte o gün Blog gözüme ilişti. Ama üye olamadan zamanım dolmuştu üzülerek bilgisayar başından kalktım ama ilk iznimde üye olacağım kesindi.

Pazar günü babamda üye olabilmek için beş dakika izin aldım ve yarım saat oturmam için izin verdi. Üye olduktan sonra direk bu yazıyı yazmaya karar verdim, belki acele ile yazılmış yanlışı çok bir yazı ama sizlerin arasına katılmak gerçekten iyi bir şey. İşte ben Blog’a böyle üye oldum umarım yazılarım ile sizinle birlikte olurum.

NOT: Bana yanlışlarımı bildirir iseniz onları düzeltmeye çalışacağım çok teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 12
: 1272
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

14 yaşındayım, küçüklüğümden beri yazar olmak istemişimdir. 7 yaşımda okumayı öğrendikten sonra, yaz..