Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '18

 
Kategori
Beslenme
 

Neden Cips ve Kola?

Neden cips ve kola? diye sordum kendime. Sonra hemen yanıtlayı verecektim paylaşımcı olamak istedim. Bir iki satır yazmak istedim. Birden aklıma beyin için iki önemli gerek yeter ve şart, tuz ve şeker geldi. 

Peki Neden Cips ve Kola?
Eğer Amerika cips ve kola tüketiminde yarar görmeseydi bunları en başta kendi halkına yasaklardı.
Neden cips ve kola? denildiğinde doğal şekere ve adi kaya tuzuna bakmak gerekir. Cips ve kolayı en fazla çocuklar sever. Büyüklerin ise patataes kızartmasından bile kaçması hatta ısrarla koladan uzak durun demesini ben anlayamıyorum.

Tuz beyin fonksiyonlarında denge için, şeker çalışan iyi bir beyin için gereklidir. Yerli yerinde ve aşırıya kaçmamak şartıyla kola da tüketmeli cips de tüketmelidir. Bunu akıllı insan yapmalıdır.

 
Toplam blog
: 16
: 114
Kayıt tarihi
: 31.10.16
 
 

Yaşadığımız hayat, birleşik hayatların bir yansıması. Çok şey iflas etmiş durumda. Ahlak bozulmuş, ..