Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Neden MİT?

Neden MİT?
 

Elbette savaşa hayır!!!!


Abdullah Öcalan’la görüşmeleri neden MİT yapıyor diye çok kereler sormuş yanıtını alamamıştım!

Son yaşananlar bana gösterdi ki işin gerisinde CİA var!

CİA, MİT’le her türlü bilgi alışverişinde bulunuyor senelerden beri bu anlaşmalarla sabit!

MİT’i istediği şekilde yönlendiriyor ve gelişmeleri de çok doğru şekilde takip ediyor!

Bu görüşmeleri devletin kuracağı bir komisyon yapmalı aslında!

Lozan Barış Görüşmelerini devletin bir birimi mi yaptı?

Bir komisyon oluşturuldu o yaptı!

Burada neden böyle yapılmadı peki?

Yanıt basit!

Bu görüşmeler aslında Kürtlerin sorunlarını çözme görüşmeleri değil!

Bu görüşmeler BOP görüşmeleri!

Ortadoğu’da yeni sınırlar çizilecek, onun ön çalışmaları bu görüşmeler!

Trevanian “Şibumi” adlı eserinde şöyle bir fotoğraf ortaya koyuyor:

Derin dünya devleti yapılanması dört basamaklı bir yönetimden oluşuyor...

En tepede: SİON cemiyeti...

Onun altında: Dünya petrol şirketleri temsilcisi bir yetkili...

Onun altında: CİA Başkanı...

Onun altında: ABD Başkanı...

SİON cemiyetinin dünyayı yönetme görevinden daha önemli bir görevi ise; “Arz-ı mevt”tir!

Vaat edilmiş toprakların Yahudi’lerce ele geçirilmesidir!

Bu iş için Armegeddon savaşları da devreye sokulacaktır!

Planlamada bu da var!

Bu barış görüşmeleri denilen oyun da bu işin bir parçası işte!

Türkiye’yi değişik kandırmacalar la oyunun bir parçası yapıyorlar, sonra da...

Orasını söyleyemeyeceğim:(

Ne mi yapalım?

Öncelikle oyunu oynayanlara oyunlarını bildiğimizi sezdirmeliyiz!

Sonra da doğru yolu kendimiz saptamalıyız!

Kürt Halkının uyanmasını sağlamalıyız her şeyden önce!

Onlar şunu bilmeliler:

Bu coğrafyada onlara dost olan tek ulus, Türk ulusudur!

Onlar bir şey yapacaklarsa, “Tam Demokratik Cumhuriyet” için savaşım vermeliler sadece!

Böyle bir Türk Cumhuriyeti onlar için en rahat yaşam sağlayan cumhuriyet olur ancak!

Bıraksınlar bu, anadilde eğitim yoksunluğundan ağlayıp sızlamayı...

Bıraksınlar bu, özerk yönetim tamahını...

İnsana değer veren devlette, ayrım gayrım hiç olmaz bunu bilsinler!

İnsana değer yoksa bir yönetimde, o yönetim senin babanın bile olsa beş para etmez!

İnsana değer varsa bir yönetimde senin kırk yıllık düşmanın bile olsa yönetim, orada insanlık vardır!

Şurası bir gerçek ki Türkiye Cumhuriyeti çok az bir gayretle tam demokratik hale getirilecektir!

Özellikle Kürt Halkı bunu gözden kaçırmamalı derim...

Bir de bu çağda soya dayalı bir devlet peşinde koşup berbat olmak kadar aptalca bir şey de yok ha...

Ben kendimden pay biçiyorum, bu devlet Türk de bizim başımızı göklere mi çıkarıyorL

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..