Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden oyumu kullanmadım?

Neden oyumu kullanmadım?
 

Her seçimde olduğu gibi, bu seçimlerde de oyumu kullanmadım..

Ülkede akıllı ve zeki insanlar taşın altına elini sokmadıkları ve doğru çözümler için yol gösterecek politikacıların bulunmadığı için seçim sandığı bana çok uzak geliyor.

Politikacılar gökten düşmezler..  Onlar da bu ülkenin evlatlarıdır. Vatandaş ne istiyorsa o oluyor. Bencil ve cahilse vatandaş, politikacılar da bencil ve cahildir.

İki nedenden dolayı oy kullanmıyorum.

Birincisi, her dört yılda hiç bir değişiklik olmaksızın bir temcit pilavi gibi önümüze konduğu için.

İkincisi ise 'ben oy kullanmam çünkü inanmıyorum ki, oy verirseniz şikayet hakkınız olmaz'..

İnsanlar bunları çarpıtıyorlar bana göre. 'oy vermezsen şikayet hakkın olmaz' derler..

İyi de bunun neresi mantıklı?

Oy verirseniz, yeteneksiz insanlar meclise girer herşeyi berbat ederler ve bunun sorumlusu siz olursunuz.

Onları siz seçtiniz, şikayet etmeye hakkı olmayan da dolayisi ile siz oluyorsunuz.

Hatta aslında seçim günü evinden bile ayrılmamış olan ben hiçbir şekilde bu insanların yaptıklarından sorumlu değilim ve de sizin yaratmış olduğunuz tüm olumsuzlukları canımın istediği kadar da eleştirebilirim.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..