Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Neden Taraf Gazetesi Okurum?

Neden Taraf Gazetesi Okurum?
 

  • Bizim mahallenin sakinidir. Kendi halinde takılır. Ağır kanlı, yavaş bir adamdır. Her sabah selamlaşırız… Geçenlerde “Geçmiş olsun” dedim. Sabah yürüyüşü yaparken köpeğin bir tanesi musallat olmuş, topuğundan ısırmış.  
  • Emeklidir kendisi… Öğretmen emeklisi.
  • Sordu “Neden Taraf Gazetesi okuyorsun?” diye. Tuhaf bir soru. Çünkü ben bütün gazeteleri okurum. Gazetenin adının, renginin ne olduğu umurumda değildir. Zaman zaman elimde Taraf Gazetesini görünce dikkatini çekmiş olsa gerek. Nede olsa bizim mahalleden memlekete bakarsanız, CHP’nin uzak ara seçimlerden birinci parti çıkacağını sanırsınız. Ve böyle bir mahallede oturuyorsanız, ille de Cumhuriyet Gazetesi okuyacaksınız. Haliyle mahallenin sakinleri de Taraf Gazetesi okuyan bir vatandaş gördü mü, uzaylı sanabiliyor. Gerçi eşim düzenli bir Cumhuriyet Gazetesi okurudur ama…
  • Neden Taraf Gazetesi okuduğuma dair cevap verdim komşuma.
  • Şaşırdı.
  • Beklemiyordu böyle bir cevap.
  • Eminim ki siz de merak ediyorsunuzdur hangi gerekçelerden ötürü Taraf Gazetesi okuduğu mu?
  • Yok canım, o bildik klasik söylemlerin çok dışında… En azından şu Milliyet Blog sitesinde yazdığımdan beridir ki, bilen bilir, her şey bir yana benim ötekilerden yana tutum ve tavrım bir yanadır. Vicdan meselesidir benim durumum.
  • Ben ille de Taraf Gazetesi okurum arkadaş. En azından Taraf Gazetesi kendi bünyesinde bir travestiye köşe yazdırmaktadır.
  • Dedim ya, “Ben her zaman ötekilerin yanında durmaya çalışan bir insanım” diye.
  • Bir travestiye köşe açmış olan bir gazete benim zihnimde her zaman özel bir yere sahiptir.
  • Bu noktaya bir mim koyalım.
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..