Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Neler oluyor?

Neler oluyor?
 

birlik dayanışma.com


Sıkıntılı günlere zaten oldum olası alıştıkta, şimdi daha bir sıkıntılı günler geçiriyoruz.. Hükümet Türkiye'yi unuttu. Ekonomiyi unuttu. İyice boşverdi içeriyi. Başka bir deyişle ekonomik sıkıntılar, işsizlik, durgunluk, hergün şehit olan askerlerimiz out , Gazze in. Bu Gazze sevdası nerden çıktı Allah aşkına. Sayın başbakan Gazze'de zulüm görenler için kendini paralarken, burnunun dibinde, ekonomik krizden dolayı, işsizlikten ve borçlardan bunalmış ve ezilen kendi halkını çok çabuk unuttu. Tabi mum dibine ışık vermezmiş derler. Gazze'de millet süt tozu bulamıyormuş. Maazallah bizde buluyoruz da, alacak para yok. Dert üstü murad üstüyüz. Sıkıntıdan ve zevkten cinnet geçirip ailemizi, çocuklarımızı , kendimizi kesiyoruz. sırf iş olsun diye borç altında inim inim inliyoruz. Kimse kusura bakmasın ben ümmetçi değilim. Benim için önce kendi milletim kendi insanım gelir. O kadar savunduğunuz Gazze yine Mısır'dan başka arabulucu da istemiyor. Hemde ablukanın bir duvarı Mısır'dan. Arap ülkelerinde çıt yok. Ne biçim bir müslümanlık bu yaşanılan.

Gazze'de benim bildiğim kadarıyla, Türk Kızılayı'nın yeri var ve yardım yapılıyor. Yani Türkiye'nin yardım problemi yok. Peki o zaman neler oluyor. Bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz, fazla değil en fazla Kasım ayına kadar bir süreçte asıl sebep çıkar meydana diye düşünüyorum.

Asıl gülünç olanda, bu memlekette öyle insanlar var ki, donuna kadar haciz yemiş, yiyecek ekmeğe muhtaç, tutturmuş Gazze'de Gazze. Beni şimdi İsrail yanlısı falan sanırsınız. Bende üzülüyorum, üzülmüyor değilim. Ancak senin başkalarına faydan olacaksa, ilkönce kendin ayaklarını yere sağlam basmalısın. Basmalısın ki, düşmüşü tutup kaldırıken, kendinde tepetaklak yuvarlanma, hele hele onun üzerine yuvarlanma. Bu sefer iyilik yapim derken, kötülük etmiş olursun.

 
Toplam blog
: 116
: 735
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

1994 Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. İktisat bölümü mezunuyum. Aynı üniversitede Genel İktisat Polit..