Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '21

 
Kategori
Blog
 

Neler Yazı Konusu Olmaz?

Mesela hata…

Ne diyeceksin; dikkat et mi diyeceksin, bir daha yapma mı diyeceksin?

Bunlar eğitimin konusu.

İnsanlara yol gösteren yazılar çöptür; herkes yolunu kendi bulsun bulamazsa kaybolsun!

Keza kurallar kaideler…

Karşıda tabela, sağa dön; bunun neyini yazacaksın?

Aslında yazılar yaşamın içine girmez; yaşlı âmâyı elinden tutup yolun karşısına geçirmez.

Adam elini kesmiş, iyi olmuş bana ne, gözü kör mü dikkat etsin! Bunları bile yazan var.

Birinin eşine nasıl davrandığı benim konum değil, kimsenin konusu değil. Yazarın görevi mantığın dışına çıkınca başlar. Biz yoldakileri değil yolun dışındakileri anlatırız.

İyi ve güzel şeylere tek kelime yazdığımı gördünüz mü? Amacımız iyi ve güzel olmasını sağlamak, zaten iyiyse ne gerek var.

Doğruyla tamamlanmışla işim olmaz…

Hatasını yazacağıma alırım meşe odununu elime…

Sarımsağın faydaları… Açsın interneti okusun…

Siz her şeyi yazdığınız zaman biz de her şeyi okumak zorunda kalıyoruz, yazık değil mi?

Aksilik bu ya ben bazıları gibi okumuş gibi yapamıyorum…

İnternetten konuyla ilgili bölümü alıntı yapıyorum, bunun dışında kopyala yapıştır ile işim olmaz. Başkasının görüşlerine değer veriyorsam benim görüşlerim işe yaramaz demektir.

Aşağı köyün muhtarının adı… Nüfus müdürü müyüm bana ne, muhtar der geçerim.

Kafama göre yazarım, öyle belgeyle bilgiyle işim olmaz.

Hiç çevrem yok, zaten çevre bana ters çünkü kişisel dostluğa karşıyım; bu nedenle çevremde yazılarımı okuyan yok ailem bile okumaz.

Bazı yazarlarımızın çevreleri geniş, okuyucuya bile ihtiyaçları yok.

Biraz da ben saçma sapan yazıyorum, koyduğum başlıkları kendim bile anlamıyorum. Bana, ne yazmış olabilir diyen okuyucu lazım.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..