Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '13

 
Kategori
Aile
 

Neredesin dede?

Neredesin dede?
 

Kelimelere sığmıyor yokluğun dede. Tıpkı gidişinin aklıma sığmadığı gibi. Yokluğun karanlık, sessiz , boşluk ... Sensizlik ölüm dede. Sensizlik yok oluş . Senin her sabah uyandığın ev, şimdi bomboş. Arada gidiyorum , belki oradasın hissiyle ama yoksun dede . Kokun o evi sarmışken, sen yoksun. Nerdesin dede? Hangi cennetin bahçesindesin? Hangi güzelliğin başrolündesin? Yine kim için, hangi yardıma muhtaç biri için atıyo o temiz kalbin? 

Sen benim pusulamdın dede. Şimdi kim sarılır bana sen gibi? Kimin ağzında çıkacak " Karagözlüm" kelimesi senin ağzından çıktığı gibi yakışır bu deli torununa. Hani insan hayal kurar ve gerçekleşmez ya.  Hayal kırıklığı derler buna . Ben de senli hayaller kurardım dede . Onlar hayal kırıklığıysa, benimkiler ne? En önemlisi de ne biliyor musun dede? Her şeye alışırım da, yokluğun? Unutamıyorum dede. Bir dakika olsun öldüğün günü, attığım çığlıkları, nefesimin kesildiği o günü unutamıyorum. Sen yeri gelince annem, yeri gelince babam oldun. Ailem oldun, arkadaşım, sırdaşım, her şeyim oldun dede. Şimdi ben her şeyimi kaybettim. Her şeyimi... 

Havalar ısındı. Üstümü açsam da bişey olmaz. Ama yine de gel dede. Uyandır beni uykumdan, ben geldim de. Sarılayım sana dede. Gideceğini bileyim ama hiç gitmeyecekmişsin gibi sarılayım. Öpeyim seni. Kokun tazelensin kalbimde. Yokluğun gitmez ama az da olsa gidereyim ruhunla. Sadece geceleri gelme dede. Hep gel. Hepten gel dede. Kalk o toprağın altından ve gel. Alışamadım işte.  Artık fotoğrafların da yetmiyor dede. Özlüyorum. Nereye baksam orda sen varsın gibi. Hissettiğim tüm kokular, işittiğim her ezgi ve gördüğüm her yer sensin.

Ve ben hala inanamıyorum. Hala her okul çıkışı eve adım attığımda evde sen varsın hissiyle merdivenleri üçer üçer çıkıyorum. Bazense inandıramıyorum kendimi , hiç giresim gelmiyor eve. Neden ki bu gidiş, niye? Evet senin bir suçun yok dede, kimsenin yok ama...  Ne bileyim? Keşke sonsuz yaşama hakkın olsaydı dede. Ama yok işte. Seni bu dünyadaki her şeyden daha çok seviyorum dede. Benimle birlikte herkes. Son bir sorum olucak dede. Nerdesin? Hangi karanlığı aydınlatıyorsun? Hangi hüznü mutluluğa çeviriyorsun? Nerdesin dede? Nerde?

     
 

 
Toplam blog
: 9
: 2362
Kayıt tarihi
: 07.03.13
 
 

15 Yaşındayım. Şiir ve deneme yazıyorum. Yazdıklarımın hepsi bana aittir. İlginiz için teşekkür e..