Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Net günlüğüme (son)

Net günlüğüme son olarak yazmak istediğim, bana göre dünyanın en iyi harikasından biri bilgisayar.Tabiiki bilgisayarıda herşeyde olduğu gibi doğru kulllanmak gerek.

Sanal diyoruz ve güven olmuyor. Ben de diyorum ki, ben de sanalım beni okuyan herkeste kendine sanal der dimi. Yani kendini bilir, nasıl biri olduğunu bilir. Ben şahsen kendime düzgün bir insanım derim, biraz ukalalık oluyo belki ama. Şimdi beni okuyan herkeste bir çoğu kendi için aslında öyle diyordur. Demek ki sanalda olsa düzgün insanlar olabiliyo. O halde herkes kendini biliyorsa bu güvensizlik niye sanala..

Sanalda tanıştığım çok sevdiğim kardeşim, dostum mesela yeni çocuğu oldu, mail olarak resimlerini yolladı 3 kişiye biride benim. kızımı sizlerle tanıştırmak isterim diye.

Yine sanalda tanıdığım bir kardeşimin hiç kimsenin bilmediği sırrını ben bilirim. anlatmıştır bana...

Buna benzer bir çok örnek yazabilirim aslında. bunları yazmamdaki amaç dürüstlük ve güven çok çok önemli. Eğer ki ben bunları yaşamıssam yada güveni sağlamışsam demekki dürüstlüktendir. işte tek yapılması gereken şey sanal olsun reel olsun dürüstlüğümüzü her zaman heryerde göstermeliyiz.


Unutmayalım ki!! düzgün ya da yanlış insan sadece sanalda değil hayatımızın her yerinde olabilir..sadece dikkatli olmak gerek hepsi bu..

sevgiyle kalın..
 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..