Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
İstanbul
 

Nevzat Köseman

Yeğenim Minik Emir’in bizde olduğu bir akşam birlikte yürüyüşe çıktık. Kapıdan tam çıkarken Mert minik Emir’e, “Aptal olma annemle yürüyüşe çıkılmaz pişman olursun” dese de Emir benimle gelmeyi kabul etti.

Akşamları da sahil ayrı bir güzel. Haftasonuydu... Mangal keyfi yapanlar, bira içenler, okey oynayanlar, tavla oynayanlar :) körebe oynayanlar hatta ağaca çıkanlar bile vardı. Öyle keyifliydi ki nereye bakacağımı şaşırdım.

Etrafta bir dolu mutlu insan vardı. Ve tabi ki sahillerin vazgeçilmezleri olan mısırcılar, midyeciler, çekirdekçiler, tatlıcılar. Simitçiler de vardı ama sadece simit satıyorlardı boyoz yoktu. Evet işte itiraf ediyorum boyoz yemeyi özledim... Onun yerine tatlı yedik.

Gençlerden oluşan beş kişilik bir gruba gözüm takıldı. Birinin elinde gitarı, şarkı söylüyordu. Yanındakiler de sandviç yiyor cola içiyor bir taraftan da şarkıya eşlik ediyorlardı. Mutlu ve kendileriyle barışık bir ifadeleri vardı. Eğleniyorlardı mutluydular.

:) İstanbul’daki bu ilk röportaj fırsatını kaçıramazdım. Gitarist Nevzat Köseman’la keyifli bir söyleşi yaptım. E hadi buyrun...

* Kendini tanıtır mısın?

Nevzat Köseman... Lisedeyim. Kenan Evren Anadolu Lisesi 12. sınıfa geçtim.

* En sevdiğin ders hangisi?

:D Beden Eğitimi :D

* :) Raporluyum deme sakın

Yok... Biz maç falan yapıyoruz. Saha var okulda :D

* Hangi takımı tutuyorsun?

Fenerbahçe

* Maç sonrası sağa sola ateş eden magandalar hakkında ne düşünüyorsun?

Hiç iyi şeyler düşünmüyorum...

* Nevzat ders kitabı dışında neler okur?

Tuna Kiremitçi ve bu tarz şeyler.

* Gitar çalma merakın nasıl başladı?

Hatırlamıyorum tam olarak ama daha yeni yürürken elimde oyuncak gitarla pozum var... 10 yaşındayken dedem gitar aldı hediye. Ertesi gün yazıldım kursa.

* En sevdiğin şarkı hangisi?

Zamanla değişiyor bu ama şimdilik Yüksek Sadakat “Aşk Durdukça”

* Az önce çaldığın şarkıyı söyler misin?

Oğuzhan “Koç giden günlerim oldu”

Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak
Sıra gelmeden gidemem ki ben
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak

* :) Saz arkadaşlarının isimlerini de alalım

Arif, Berk, Ahmet, İlker

* Okul arkadaşı mısınız?

Çocukluk arkadaşıyız.

* Hangi bölümü okumayı istiyorsun?

Tıp...

* Vaay iddialıyız… Dershaneye gidiyor musun?

İddialıyım evet. Dershaneye de gidiyorum.

* Hayat felsefen nedir?

Hayatının her dönemini gerektiği gibi yaşayacaksın.

* Sence gençlik bunu yapabiliyor mu?

Yani... azınlık...

* Gençler mutlu mu?

:D Bilmiyorum benim çevremde çoğu kişi mutlu ama Lise son olunca biraz değişiyor işler.

* Hayattan beklentilerin neler?

Para sıkıntısı çekmeden eğlenerek yaşamak :)

* Müzikle ilgili beklentilerin var mı?

İddialı bir grup olmak konserler vermek. İnsanların konserlerimi duyunca heyecanlanmaları falan gibi şeyler.

* Hangi grupla çalmayı isterdin?

TNT

* Dilerim birgün hayalin gerçekleşir. Son olarak ne söylemek istersin?

Anneme babama komşulara selam yolluyorum :D

*****

:) Sevgili Nevzat Köseman, katılımın için teşekkür ediyorum. Saz (gitar) arkadaşların Arif, Berk, Ahmet ve İlker’le birlikte sizlere kocaman mutlu ve başarılı bir hayat diliyorum. İnşallah sizleri çok iyi yerlerde görürüz. Kendinize iyi bakın.

Yürüyüşümüzün sonunda mutlu ve yorgun bir şekilde eve döndük. Kapıda Mert’le Emir bir süre bakıştı. Mert;

- Eeee minik Emir?

- Sen haklıymışsın keşke seni dinleseydim...

http://www.esmakahraman.com/nevzat-koseman/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..