Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '22

 
Kategori
Deneme
 

Neye Zaafın Varsa Ölümün Ondan

Kırlardan çiçek toplamayı seviyorum desen olur ya belki bir gün uçurumdan yuvarlanırsın ya da başka bir şey.

İnsanı zaafları öldürür.

Ben karı kıza düşkünüm, bugüne kadar yırttım ama şanslıydım. Ya da yemek, henüz ölmedim ama yakındır. Bir de insanların özel hayatlarını kurcalamak; Baba filmindeki babaya rastlarsam babayı yerim!

Herkesin bi nanesi vardır.

Sizde normal olmayan ne varsa Azrail’inizdir ve herkes Azrail’ini yanında gezdirir.

Bir de bunlara önem veririz, hoşumuza gider çünkü bizi hayata bağlayan şey filan deriz.

Zayıftır zayıflıktan şişmandır şişmanlıktan; sinirli bir yapınız varsa karşınıza sizin gibi birinin çıkmaması için dua edin.

Ona buna borç veriyor ya da alıyorsanız; ödemedi, ödeyemediniz… Böyle basit bir şey bile sonunuz olabilir.

Zenginlik, güzellik, şöhret, yüksek mevkide bulunmak, başarı…

Bunların hepsi başınızı belaya sokacak zaaftır.

Armudu seviyorsanız mezar taşınıza armut resmi yaparlar!

Benim gibi çok konuşuyor ve lafınızın nere gittiğini bilmiyorsanız…

Espri ya da magazin gibi anlatıyoruz ama gerçekten ciddi bir konu.

Bir şeyi ya da bir kişiyi çok seviyorsanız en büyük zaaf budur.

Keza hak ve insanlık davası peşinde koşanlar, duygusal, hassas, tavizsiz, fanatik…

İnsan bünyesi topaç değildir, istediğiniz gibi evirip çeviremezsiniz.

Zaaflarımdan kurtulmaya çalışıyorum…

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..