Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '11

     
    Kategori
    Anılar
     

    Neyi başarmalı insan?

    Neyi başarmalı insan?
     

    Neyi başarmalı insan?


    Geçen senenin sonbahar aylarında işten çıkmış okula doğru yürürken akıl sağlığında bir problem olduğu belli olan abinin bir kızın yakasına yapışmış, para istediğini gördüm. Tabii bu isteyiş sizinde tahmin edeceğiniz gibi sevgili okurlar terbiye sınırlarını çoktan aşmış artık muhabbet kızcağızın ailesinin kapılarına kadar dayanmıştı.

    Kız, abinin elinde debelenirken bir anda kurtuldu ve var gücüyle koşmaya başladı, tabii abi durur mu hiç? O da peşinden etrafa küfürler saçarak koşturdu. Peki, ben durur muyum sevgili okur he söyleyin o durumda ben durur muyum? Hemen bende peşlerinden koşturmaya başladım. Şimdi görüntü aynen şöyle dostlar ana caddenin kenarında önde bir kız koşmakta onun arkasından bir adam koşmakta ve onların arkasından olayı hiç bilmeyen ben koşmakta. Kendimi övmeyi hiç sevmem ama çok hızlı koşabildiğimi burada yeri gelmişken belirtmek isterim. Konumuza dönecek olursak, yaklaşık 1-2 dakika bu şekilde koşturduktan sonra abi, kızcağızı tekrar yakaladı ve sarsarken olaya ben müdahil oldum. Abinin ellerinden kızı kurtardım ama abi rahat durmuyor ki elimden sıyrılıp kızın yakasına yapışmak için türlü, türlü numaralar çekiyor. Yani anlayacağınız cadde kenarında 2 kişi birbirine el ense, tek dalma, çift dalma şeklinde debelenip duruyor. Bir ayak oyunundan daha kurtulduktan sonra kıza dönüp sen kaç ben oyalıyorum dedim evet sevgili okur aynen böyle söyledim nasıl bir ruh hali içinde olduğumu sonraları çok düşündüm ama bulamadım bir şey. Kızcağız bu cümleden sonra eblek, eblek suratıma baktı ve hızlı adımlarla yoluna devam etti. Bende abiye, bak abicim yeter çok rezil durumdayız şu an bırak ne istiyorsan ben vereyim dedim ama dinletemedim abi büyük çabaları sonucu elimden kurtulduktan sonra aynı şekilde kızın peşinde koşturmaya başladı. Kızında durumu fark etmesiyle biz komedi dans üçlüsü olarak yine cadde kenarından önde kız arkada abi onların arkasında da olaya karıştığı için etrafa küfürler saçan ben.

    Hızlı bir koşucu olduğumu söylemiş miydim sevgili okur?

    Ben abiyi tekrar yakaladım ve hiç utanıp sıkılmadan kıza dönüp aynı cümleyi tekrarladım sen kaç ben oyalıyorum diye. Artık iş kontrolden çıkmıştı zaten abi ve ben gayet uyumlu bir çift olarak Kırkpınar güreşlerine katılmak için son antrenmanımızı da gerçekleştiriyorduk. Kız artık iyice uzaklaşıp gözden kaybolmuştu abi de hafiften yorulmuş olsa gerek eskisi kadar hareketli değildi. En sonunda bütün bu curcunanın sadece bir otobüs parası yüzünden çıktığını öğrendim. Oturup abiyle dertleştim ve sonra okuluma doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Sonra akli dengesi bozuk olan birine otobüs parası vermekten kurtardığım kızı gördüm önümde. Hızlı adımlarla yanından geçip okuluma vardım. 

     
    Kayıt tarihi
    : 07.09.11
     
     

    Lisans mezunu bir grafiker - öğretmenim. İletişim teknikleri ve siyasi iletişim şu sıralarki ilgi al..