Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Neyse ne

Bir günah gibi büyüyor,
Doyasıya ve patavatsızca yaşama isteğim

Gözlerimizdeki parıltıyı geri istiyorum
Yoruldum sahtelerini yerleştirmekten

Böyle sıradan geçip bitmemeli hayat!
Bana hazırladığı bir şeyler daha olmalı...
Değişik,
Güzel,
Acı,
Neyse ne!
Ama bir şeyler.......

Titremek istiyorum severken

Toplamları bir balyoz gibi inmemeli kaybettiklerim
Yüreğime

Resimdeki kız gülmeli
bencillik değil bu!

Ödünç hayatlar istemiyorum
Romanlardan hayallere süzülmüş

(Her şeyi tükettiğimizde, ilk aşkımın gözlerinde bunları görmüştüm.Bu , bir yazgı gibi sürdü :))))

 
Toplam blog
: 61
: 436
Kayıt tarihi
: 19.04.08
 
 

Hacettepe Üniversitesinden mezunum. Edebiyat öğretmeniyim. Konuşmaktan çok gözlemeyi ve dinlemeyi..