Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Öylesine yazılmış desemde inanma

Öylesine yazılmış desemde inanma
 

Gözünün önünde duranı göremeyen adam
Kızgınlık ve öfke bürümüş ruhumun sebebi sen değil
Seni sevmiş olmak ve sevdiğimi dile getirememek
Benimle ilgilen diyen mesajlarım var ama içimde bir şeyler bu duyguyu saklar
Seni kızdırıp göndermek isteyen yanım diğer yanımı telaşelere sokar
Kaybetmenin delice korkusu içinde bitsin ve gitsin istekleri kulağımda çınlar
Sana git dediğim zamanları duymadan bana tekrar tekrar gelişlerin
(..................................)içimi güldüren yüzün var
Pes ediceğin zamanları tetikte bekleyen içimde bir ben var
Bu zamanın geliceğine inanıp kendini veremeyen bir diğer yarım var
Çıkamıyorum
Gideceksen git artık yorma beni diyen dilime inanma
Yüreğimde adını koyamadıklarım var

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..