Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Yolculuk
 

İyı yolculuklar çocukluk arkadaşım..(ölüm)

İyı yolculuklar çocukluk arkadaşım..(ölüm)
 

Ölüm sana yakışmadı çocukluğumun sevgili Savaş ı.....Gözyaşlarımı tutamıyorum şu an içim acıyor , gidişinle eksildim. Bu yolculuğun da neden erkencisin ? baharın koynunda kışı getirdin yaşamımıza
BİR CUMA VAKTİ İÇİMİZİ YAKTIN.
Neden gittin? çocukluk arkadaşım sebepsiz değil yakarışlarım ölüm sana yakışmadı.. bir elimde kalan tatlı hatıran, kalbim acıyor!

Her ölüm erkendir, derler. Şimdi düşünüyorum da yaşamın kıymetini biliyor muyuz ki ölüm hakkında böyle ahkam kesebiliyoruz ? Geçmişe baktığımızda hayatın ne çabuk akıp gittiğini sıklıkla tekrarlarız. Ama zamanımızı bonkörce harcamaktan
da geri kalmayız. Geleceğe bakmak, ucu açık bir zaman dilimini
düşünmektir. Ne zaman öleceğimizi bilmediğimiz için hayat hiç
bitmeyecekmiş gibi gelir çoğumuza. Yaşamın fani olduğunu sıklıkla
tekrarlayanlar bile, geleceğe yönelik hesaplarında ne kadar
iyimserdirler. Ölümün hep uzak bir noktada olduğu düşünülür ve bir
mirasyedinin savurganlığıyla günler geçirilir.

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..