Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Nice elbiseler vardır, içinde insan yoktur. Nice insanlar vardır üzerinde elbise yoktur.

Nice elbiseler vardır, içinde insan yoktur. Nice insanlar vardır üzerinde elbise yoktur.
 

Çevremizde, etrafımızda çeşit çeşit insanlar var özellikle bu devirde kimin iyi kimin kötü olduğunu anlamak çok zor.

Hayretler içinde çevreme bakıyorum bakıyorum ve görüyorum ki bir ulus olarak çok küçültmüşüz kendimizi...

Herşeyin para olduğunu zannetmekten başka bişey yapmıyoruz ancak çok yanılıyoruz, şunu unutmamalıyız aslında, birisi olur zengin olur içi kötü olur, bir diğeri olur giyecek elbisesi yoktur ama o dünyanın en iyi insanıdır. İşte bu noktayı kaçırıyoruz biz asıl iyi olanların farkında değiliz ama şöyle demiyorum bütün zenginler kötüdür falan demiyorum iyi olanlarıda var ki onlar herkese yardım yapar ama bu devirde zengin olup parasını yoksullarla paylaşan pek az kişi görüyorum. Bilmiyorum belki sizler benimle aynı fikirde değilsiniz bir de şu yönü de var bunu da kabul ediyorum bazı fakirlerde iyi değil bu devirde hırsızlık, cinayet ne istersen var....

Doğrusu kimin iyi olduğu kimin olmadığı hakkında şüphe duyuyorum ve hiç kimmseye güvenemiyorum:(

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........