Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '08

 
Kategori
Aile
 

Nice mutlu yaşlara, sevgili Halide aplam…

Nice mutlu yaşlara, sevgili Halide aplam…
 

Nice mutlu yaşlara:)


Halide ablamı biliyorsunuzdur sanırım, iyi bir blog yazarıdır kendisi, ayrıca…

Bir kere çok güzel çay demleyen birisidir benim aplam. Ellerinden nefis demlenmiş çaylar içersiniz.

Bahçe duvarına oturup çekirdek çitlemeyi severdi genç kızken, hala da güzel çekirdek nerde satılırsa bulur alır.

Çok güzel barbunya yemeği yapar, ne kadar yapmak istesem de onun barbunya yemeğinin tadını tutturamadım.

Eskiden çok eskiden, sigara elinden düşmezdi. Sigara, çay ve gazetesi olunca değmeyin keyfine. Her türlü dertlere katlanabilen ablam, böyle keyif saatlerinde hiç sıkıntıya gelemezdi.

Şimdiler de, çay ve gazete devam, ama yıllar var ki sigara içmiyor, hem artık anti-agging beslenme moduna girmiş, ceviz ve fındık her gün mutlaka bir miktar yiyor.

Dünya güzeli iki yavrusu oldu, bir dönem bizde baktık onlara. Dünya bir yana, çocukları bir yana dır. Onları okuturken bir kez bile sıkıntısını duymadık, içine attı ne çektiyse, ama şimdi olabilecek en güzel okulları bitirmiş iki evladı var.

Ne kadar şefkatli ve yumuşak kalpli ise, o kadar da alıngandır. Şimdi bu yazdığıma da alınır ama ne mutlu ki küslük sevmez.

Rahmetli babamın hastalığı zamanında, hiç düşünmeden evinde baktı son zamanlarında. Ben de iyi bakabilirdim ama onun gibi müşfik bakabilir miydim bunu bilemiyorum.

Her iki teyzesi de oğlumu çok candan severler, Nursen teyzesinin yavrusu-kuzusu iken, Halide teyzesinin paşasıdır benim oğlum. Şimdi kocaman oldu ama teyzelerinin böyle sevmelerine hala bayılır.

Boş zamanlarında olağanüstü danteller örer, son zamanlarda biraz boyun ağrıları olduğu için aksattı sanırım ama sabırla ve özenle çok güzel el işleri yapar.

Blog ortamında ablamın mizahi yönünü de keşfettik, duyguları ile harmanlayıp öyle hoş yazılar yazıyor ki, köşe yazarı olabilirdi diye düşünüyorum.

Sevgili Haluş aplam gibi yakınlarınız olabilmesini diliyorum. Olsun ki, sizi her halinizle sevsin, şefkatli kalbi ile yanınız da olsun.

Nice mutlu yaş günlerine aplam, pastanı kesemedik ama blog yazımı hediyen olarak kabul et. Sağlıklı ve mutlu günler dileğimle, sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..