Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Nida

Karanlığa meydan okur da sessiz feryadım!

Kendi kendine yanıp söner; tezat yaşantım.


Bir kervan ararım istikametim zirveye...

Yavan kalırım bir dost bulamazsam bu demde.


RAVZA-I MUTAHHARA 'da nurdan bir ışıltı...

Unutulmuş sünnetten kalp gözüme fısıltı...


Muhabbetin sağında merhamet.

Sol yanında ise adalet.

Yaşantıma girerse bu adet.

Gönlüm çeker mi hiç sefalet

Ağzındaki lokmayı kıskannayan bir gönüldaş.

Çorak gönlümü serinletecek bir gönüldeş.

Başak başak sadece adalete eğilen baş.

Irmaklardan çağlayan merhamet demine eş.

Bir keskin nida geldi ney(in) soluğundan!

Ah! eden nefes darlığım müsade etmedi.

Gönlüm ancak inci inci kelimeler dizdi.

Bir türlü düze inmediki bu yokuştan.

Ne güzel muhabbetin doruğuna ulaşmak.

Kurdun mu gönül sarayını paylaşarak

Çok kolaylaşacak viraneleri yıkmak.

Nasip olmasa da niyeti de aynı mükafat.

´´Dostum Nida KIRÖMEROĞLU´nun
Yüce samimiyetine ithafen´´


Şiir:Gökhan Er
(1996-2000)

 
Toplam blog
: 63
: 243
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

10 Eylül 1975 Kütahya'da doğdum. Kütahya Şiir Sevenler Derneği'nin yönetim kurulunun denetiminde ..