Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '21

 
Kategori
İnançlar
 

Nur u İman

Nur’u İman

      Cafer Bin Ebu Talip;

- Hak Teala kendi kavmimizden bize bir peygamber gönderdi ki; hesap ve nesep sahibi, emanet ve adalette meşhur biridir. Bizi Hak Teala’ya ibadete çağırdı.

- Açık deliller ve görünen mucizelerle onun gerçek peygamber olduğuna, sözlerinin doğru olduğuna ve Allah u Teala’dan getirdiğine inanıp tasdik eyledik.

 İman etmekle şereflendik.

Bize bir kelam getirdi ki, hiçbir kelama benzemez.

 

Necaşi:-O söylediğiniz kelamdan hatırınızda var mıdır?

Cafer:- Evet, deyip. Meryem suresinden birkaç ayeti kerime okumaya başladı.

 

MERYEM SURESİ

 

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

 

[1]       Kâf, He, Ye, Ayn, Sâd. 

[2]       (Bu,) Rabbinin kulu Zekeriya'ya rahmetinin zikridir. 

[3]       Hani o, Rabbine gizlice seslendiği zaman. 

[4]       Demişti ki: «Rabbim, şüphesiz benim kemiklerim gevşedi ve baş, yaşlılık aleviyle tutuştu; ben sana dua etmekle mutsuz olmadım.» 

[5]       «Doğrusu ben, arkamdan gelecek yakınlarım adına korkuya kapıldım, benim karım da bir kısır (kadın) dır. Artık bana kendi katından bir yardımcı armağan et.» 

[6]       «Bana mirasçı olsun, Yakup oğullarına da mirasçı olsun. Rabbim, onu (kendisinden) razı olunan(lardan) kıl.» 

[7]       (Allah buyurdu:) «Ey Zekeriya, şüphesiz biz seni, adı Yahya olan bir çocukla müjdelemekteyiz; biz bundan önce ona hiç bir adaş kılmamışız.»

 
Toplam blog
: 101
: 15
Kayıt tarihi
: 07.10.21
 
 

Eğitimci Yazar ve Şair Mikail Toprak Eğitimde yeni yöntem ve teknikler ile beceri odaklı eğitim a..