Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '21

 
Kategori
Siyaset
 

Eğitimde Yedi Sorun Yedi Çözüm

                                                              Ana Başlıklar

             Sorun                                             Çözüm

1. Eğitim Sistem Yapısı                                    Üçgen Model

2. Sınav Sistem Yapısı                                     SİMA Meslek Seçimi

3. Kaynak Kitap Yapısı                                      Beceri Odaklı Eğitim

4. Okul Çevre Düzenlenmesi                            Kitap Kafe ve Oyun Alanı

5. Kademe Geçiş Sistemi                                 Temel Eğitim Kriterleri

6. Başarı Odaklı Eğitim                                     Seviye Sınıfları

7. Eğitimde Teknoloji                                         Akıllı Tahta 

 
Toplam blog
: 101
: 15
Kayıt tarihi
: 07.10.21
 
 

Eğitimci Yazar ve Şair Mikail Toprak Eğitimde yeni yöntem ve teknikler ile beceri odaklı eğitim a..