Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

O eski anilar...

O eski anilar...
 

Hep toplanduk da gelduk

Vatanumuz Koylav’dan

Hatırlayıp yazalum

O eski anilardan

 *

Otuz yaşından sonra

Yaziyi öğrenmişim

Çok anilarum vardur

Kağıtlar doldurmişim

 *

Öyle bir günüm vardi

İmzami atamazdum

Otuz yaşindan sonra

Kalemi bırakmadum

 *

Yaziyi öğrendukçe

Kağıtlari doldurdum

İhtiyaçli olmadum

Gerçekten mutli oldum

 *

Al elune kalemi

Yaz başuna geleni

Bütün arkadaşlarum

Tebrik ediyor beni

 *

O eski anilari

Hatırlattum olara

Benden selamlar olsun

Bütün arkadaşlara

 *

Kendumun şavaşi ile

Öğrenmişim yaziyi

Öğrendun mi yaziyi

Yazarsun da maziyi

 *

Siz okursunuz diye

Yazayirum bulari

Ne çektum oralara

Ben özlemedumlari

 *

Eski hayatumuzdan

Ben yazmak istiyorum

Kaç defa yazdumlari

Oni da biliyorum

 *

Bir daha dönemezuk

O eski günlerumuze

Yaşaduk bu dünyayi

Az kaldi önümuze

Bırakmişik köyleri

Gelmişik nerelere

Buluşmamuz oluyor

Düğun cenazelere

 *

Öyle topluluklere

Oturup konuşuruz

Ahrete iyi yere

İnşallah buluşuruz

 *

Yaşumuz ilerledi

Hasretluk basti bize

Toplanduk mi bi yere

Geliyoruz göz göze

 *

Gece rüyama gördum

Köylere gidiyorum

İçum hasretle doldi

Ne yazsam bilmiyorum

 *

Köyün hayatıni

Doldurayim kitaba

Hep ordan yazıyoruz

Özlememişik güya

 *

Bizden daha şanslidur

Şimdi dünyaya gelen

Bi rahatluk görmemiş

O zaman gelup giden

 *

Önceki yaşantumuz

İçumuze endişe

Şimdi bi nefes alduk

Yaş dayandi seksene

 *

Bin dokuz yüz otuz de

Habu dünyaya geldum

İyi yaşadum onda

Halen daha bezmedum

*

Hoca Hüseyin'in kızı Emine Ekşi

 
Toplam blog
: 10
: 244
Kayıt tarihi
: 28.01.13
 
 

1930 tarihinde Rize’de doğdum. Okuma yazmayı, köyde, evimde, kendi çabamla öğrendim. Bugün, “mesl..