Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

O güzel yan flütü çalan benim kızımdı...

O güzel yan flütü çalan benim kızımdı...
 

Kızımın beni grurlandırdığı an.....


Bir gurur sardı tüm benliğimi.

Ordaki çocuk benim çocuğumdu.

Kendi yaşıtları ile beraber insanları eğlendirip coşturuyor. Hem de ne coşturma.

Sağdan soldan kulağıma “ne kadar güzel çalıyor değil mi?” sözleri geliyor.

Ben daha bir gururlanıyorum.

Hani koltuklarım kabardı denir ya işte aynen öyle oldum iki gecedir.

Eee o güzel yan flütü çalan benim kızımdı.

Hani şu meleklerin çalgısı olarak adlandırılan yan flüt. İnsanlı dinlendiren o güzelim ses. İşte o sesleri kızım çıkartıyor elindeki enstrümandan.

Devam etmekte olan Büyükçekmece festivali çerçevesinde sahne aldı kızım ve arkadaşları. Bu konudaki yazıları Sabiha Rana hanımdan sık sık alıyoruz sağ olsun. Önceki gün Kültür parkın sahnesinde, dün ise sahildeki küçük sahnede proğrama çıktılar.

Karşımızda gencecik kanları kaynayan insanlar hepsi amatör, ama bir görseniz sanki uzun zamandır sahnelerdeler. Kendilerine olan güveni bizlere kadar ulaşıyor.

Biz anneler için en büyük gurur kaynağı çocuklarının başarılarını izlemek.
Karşılıklı uğraşır dalaşırız sık sık.
Çoğu zaman uyum içinde yaşarız.
Ama arada size de şikayet ettiğim gibi canımızı sıkmıyor değiller.
Ama işte bu anda hepsi silinip gidiyor..

Artık söz onlarda.

Emeklerini sergiliyorlar.

Bir annenin bundan büyük sevinci ne olabilir ki.
Sevgili kızım SENEM bana yaşattığın bu güzellik için ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..