Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello : Ezgi & Melek Nur yorumum: Nur yüzlü bir Meleğin dile gelişi …

O Ses Türkiye – Düello : Ezgi & Melek Nur yorumum: Nur yüzlü bir Meleğin dile gelişi …
 

Murat Boz ‘un takımından olan Ezgi Arslan  ve Melek Nur Katırcıoğlu arasındaki düello, benim için en net karar verilebilecek kapışmalardan birine şahit oldu… Çünkü sevgili Murat Boz ‘ un şarkı seçimi, en baştan Melek Nur ‘a uygun olarak yapılmıştı… Yani kazananı en baştan belli olan bir düello izliyormuşuz gibi hissetim, performansı seyrederken ekran başında…

Tamam, hiçbir jüri üyesi bunu ayan beyan yapmaz, yapamaz ve yapmamlıdır da… Ama en azından kimin üst tura çıkmasını istiyorsa, ona uygun olan şarkı seçimlerinde bulunur… Böylesi bir tercihe de itiraz etmek bir yana, ne yaptığını biliyor olmak adına şapka çıkarmak durumundasındır…

Yani, Murat Boz ‘un üstün olduğunu düşündüğü sese uygun kumaş biçmesini, ben de son derece doğru buluyorum… Çünkü jüri üyeleri arasında, Hadise ile birlikte O, neyi istediğini ve nasıl bir ses aradığını iyi biliyor… Diğerleri, yaptıkları eşleştirmelerde sanki bana yazı tura atıp karar veriyorlaşmış gibi hissettiriyorlar…

Bu sözlerimden hareketle, sakın ama sakın Ezgi Arslan‘ın kötü bir performans sergilediğini zannetmeyin lütfen… Yoksa kul hakkı yediğim için günaha sokarsınız beni… Ezgi de aslanlar gibi söyledi parçayı… Hatta yaptıkları düetin, bugüne kadar seslendirilen yabancı şarkılar arasındaki en iyi düetlerden biri olduğunu bile iddia edebilirim…

Roberta Flack‘ten ” Kiling Me Softly ” şarkısı, demin de söylediğim gibi, ses derinliği açısından tam anlamıyla Melek Nur için tercih edilmiş… Ama Ezgi de gücü yettiğince eşlik etmeye çalıştı Melek Nur‘a… Ama eğer benden bir galip isteyecek olursanız, hiç duraksamadan ipi Melek Nur ‘ un göğüslediğini söyleyebilirim rahatlıkla…

Hem parça seçimi hem de eşleştirme uyumu nedeniyle Murat Boz ‘u canı gönülden kutluyor, sizi o keyifli eşleşmeni video linkiyle baş başa bırakmak istiyorum… Bakalım siz de benim gibi düşünüp, Murat Boz ‘ un seçimlerini canı gönülden onaylayacak mısınız?..

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-ezgi-melek-nur-yorumum-nur-yuzlu-bir-melegin-dile-gelisi/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..