Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

O yorum ve düşündürdükleri

 

Dün akşam mail kutuma baktım. Blog milliyette ki yazılarımdan birisine yorum yapıldığını bildiriyordu. Bunca yıldır yazarım kolay kolay yorum yapılmaz yazılara.

Yoruma merak etmedim dersem yanlış olur. Çok merak ettim. Hem de çok merak ettim. Kim yazmıştı. Hangi yazıma yorum yapılmıştı.

Yine eleştirildim mi diye içim içimi yiyordu. Bilgisayarda yavaş açılıyor. Allah’ım diyorum. Neyse sayfam açılıyor. Yazıma bakıyorum. Yorumu hemen okumaya başlıyorum.

Dünya ters döndü deseler inanırım. Fakat öğrenmiş olduğum haberin doğruluğuna inanmadım. Neden inanmadım? Çünkü işini deli gibi seven birinin ayrılığından bahsediyordu.

Sebebini bilemem, öğrenmekte bana düşmez. Kariyer sahibi, müşterinin gözünde değer ifade eden bir çalışanında gidiyorum dediğinde git denmemelidir.

Belki idare de hemen git demedi. Çalışanda kolay karar vermedi bilemiyoruz. Bizler kendisini tanıdık sevdik. Allah için sevdik. Güler yüzü için sevdik. Hoşgörüsüne hayran olduk. Kişiliğinden kaynaklanan tatlı sözlerini önemsedik.

Göz göre göre bizim kardeş olarak gördüğümüz, tutan elimiz, gören gözümüz olan, araçlarımızın servis için ilk başvurumuzun en kıymetli elamanının ayrılışını kabul etmiyoruz.

Meryem hanımın geri dönmesini istiyorum.

Sadık oğulları şirket yöneticilerinden de Meryem hanımı şirketleri bünyesine tekrardan dönüşüne kapı açmalarını tüm müşteriler adına istiyorum.

Piyasada insan mı yok denecektir? Hizmet alan kişiler olarak gerçekten kendisinden en memnun olduğumuz çalışanınız Meryem hanımdı.

Meryem hanımın şirketinizin gülen yüzü olduğunu biliyorsunuz. Tatsızlığı gidererek varsa  iki taraf içinde hayırlısı olacak şekilde işe başlaması sağlanmalıdır Meryem hanımın.

Kafamdan ve birileri istedi diye de yazıyı yazmam, yazmıyorum. Her iki tarafında yazdığımdan haberleri yok.

Şahsi görüşüm dıştan müşteri olarak Meryem hanımın kariyerinin yükselmesini beklerken ayrılık haberini duyunca çok üzüldüm.

Dün akşam Cuma akşamı açmaz olaydım mail kutumu. Açtım mecburen Meryem hanımın sadık oğulları bünyesinden ayrıldığına dair yorumu görmez olaydım.

Müşteriler olarak Meryem hanımı Renault servisinde görmek istiyoruz.

Aracımı mecburen değiştirdim. Lakin tüm ailecek kalbimiz, gözümüz en kısa zamanda yine Renault marka araç sahibi olmaktır niyetimiz.

Araç almamın ve tekrardan Renault markası düşünmemizin sebeplerinden birisi de çalışanlarından olan eski demeyeceğim.

Çalışanlarından olan Meryem hanımın müşterileri olan bizlere yaklaşımının da azımsanmayacak rolü olacaktır.

Açıkçası müşteriler olarak iki irade sahipleri arasında neler oldu vakıf değilim.

Müşteriler olarak mümkünse sadık oğulları şirketi bünyesinde Meryem hanımı görmek istiyoruz.

Çok zor, olmayacak konudan mı bahsettik yoksa?

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 375
: 678
Kayıt tarihi
: 12.07.08
 
 

Mehmet Şener 1964 doğumluyum, Burdur-Gölhisar'da yaşıyorum. Doğum yerim Burdur/Atınyayla . Lisans..