Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oğluşum Furkan 2 yaşına giriyor

Oğluşum Furkan 2 yaşına giriyor
 

İşte budur ya.


Şaka maka derken oğluşum 6 Eylül'de 2 yaşına giriyor. Ne zaman bu kadar çabuk vakit geçti de ulaştık bugünlere hala inanamıyorum. Biz mi yaşlanıyoruz, o mu çabuk büyüyor anlamadım. Ya da vakit çabuk geçiyor. E tabi büyüdükçe huyları da değişiyor mütemadiyen. Ha yürüyecek, ha anne-baba diyecek derken zaptedemez olduk valla. Koltuk tepesine mi çıksın, babasını devirip sırtına mı binsin, kızınca kafamıza oyuncak mı fırlatsın artık siz karar verin buna. En sevdiği şey de su. Suya bayılıyor. Geçen gün kocaman bir şişme havuz aldım ve balkona koydum. Delirdi delirdi resmen. Görmeniz lazımdı. İçinden çıkarmaya çalıştığımız zaman Allah ne verdiyse sayıyor bize ( anlayamasak da) :)))

Bir de araba tutkunluğu çıktı ortaya ahanda burada. Yolda araba ya da tekerleği olan birşey görsün hemen " vvüüüüğğğğnnn düdüüüüüüt !! " sesleriyle bir bağırış çıırış sormayın.Evde resmen araba mezarlığımız var. Yeni araba alınca ya kıracak ya da tekerleklerini çevirecek. Allah hayır etsin sonumuzu :))) Ama çok tatlı yaaa.( kargaya yavrusu kuzgun gibi görünürmüş ya ) :)))) İşte o mesele bizimkisi de. Müziğe de duyarsız değil hani. Bilecik çifte tellisini açtığımda resmen kopuyor oğlan. Eller havada hoplamak mı, zıplamak mı. Görseniz kesin bir yerlerini koparmak ya da ısırmak içinizden gelecektir eminim.

Hepinize sevgilerimi selamlarımı yolluyorum buradan...

gokhancenker@hotmail.com
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..