Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '06

 
Kategori
Eğitim
 

Öğrenciler Jessica Alba'nın derslerine girmesini istiyormuş!!!

Öğrenciler Jessica Alba'nın derslerine girmesini istiyormuş!!!
 

İngiltere Ulusal Eğitim Birliği öğrencilere sormuş derslerde öğretmen olarak en çok kimi görmek istersiniz diye öğrenci kesimi bu bayanı seçmiş. Yani öğretmen dediğin böyle olur, olmassa dersi de dinlemeyiz uslu da durmayız diyorlar. Onlar da haklı diyicem ama Jessica gibisini de pek beklemesinler.

Öğretmen dediğin kendine bakmalı, öğrencilerin dikkatini üzerinde toplamak için güzel ve etkili ders anlatmanın dışında giyimine kuşamına dikkat etmeli. Saçını, makyajını abartmadan özenle yapmalı, güzel kokmalı.

Biz de öğrenciyken dikkat ederdik bunlara. Her gün aynı kıyafeti giyen, saçına bir tarak sürüp okula gelen, dudağına bir ruj bile sürmeyen, yanımızdan geçerken sigara ya da başka şey kokan bir öğretmen çekici gelmezdi bize. Böyleleri genelde mutsuz ve asık suratlı olurdu zaten. Renksiz olurlardı. Nasıl ders anlattığına bakmazdık bile. Bir an önce gitsin de gözlerimiz dinlensin, hayatımız renklensin derdik. Tam tersi her gün güzel farklı giyinen, yüzünde hafif de olsa makyajıyla , çiçek kokulu bir parfümüyle derse girip bir de güzelce ders anlatarak tüm ilgimizi derse verdiren öğretmenlerimiz de vardı.

Şimdi ben öğretmenlik yapıyorum ve anılarımdaki bu öğretmen karelerini hatırlayarak ona göre gidiyorum okula. Jessica kadar olmasa da öğrenciler beni gördüğüne seviniyor. Anlattığım dersi dinlemek istemeseler bile çok büyük haylazlıklar yapıp dersin huzurunu da kaçıran olmuyor. Bakımlı olunca onlar da kendilerine çeken düzen verme çabasına giriyorlar.

Biz öğretmenler sadece özel gün ve bayramlarda en şık kıyafetimizi giyip çıkıyoruz ortaya. Bazıları maddiyat diyebilir bazıları aman ne olucak her gün aynı yere geliyorum diye bıkkınlık belirtisiyle kendisine özenmediğini söyleyebilir. Ama maalesef anket sonucu ortada. Aman onlar İngiliz öğrenciler demeyin. Bizimkilere de yapın bir anket görün sonuçları.

Hadi 24 Kasım'dan itibaren biz öğretmenler her zaman şık, bakımlı, ve renkli olalım. Öğrencilere dersi dinlememe bahanesi sunmayalım. Tüm Öğretmenlere sevgiler...

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..