Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '06

 
Kategori
Blog
 

Blogger olma sebebim

Blogger olma sebebim
 

Biricik eşime teşekkürü bir borç bilirim. Beni milliyet blogla tanıştıralı daha bir ay olmadı ama çok şey değişti hayatımda. Yazı yazmak hep içimde olan bir şeydi ama asla hayata geçiremedim bunu. Eskiden günlük yazardım, bir kaç tane hikaye başlangıcı yapmışlığım, ve bir düzine de yazmış olduğum şiirim vardı. Eşim yazı yazarken ona hem yardım eder hem de imrenirdim. Bir gün yazdığı bir yazıyı okuttu bana, ne bu deyince hadi gel seni de kaydedelim dedi ve işte o gündür bugündür buradayım.

Dün gece iki buçuktu ben blog yazmakla meşguldüm. Eşim geldi ne yapıyorsun bu saatte diye. Resmen bağımlısı oldum. Hele hele birileri tarafından okunduğumu görünce her konuda yazasım geliyor. Yazıp saatlerce sabırsızlıkla yayınlanmasını bekliyorum. Kendime olan güvenim geldi yerine. Blog yazmadan önce ne çok boş vakit harcıyormuşum meğer. Yeni doğum yaptığım için evdeyim ve bebeğimi doyurup, altını temizleyip saçma sapan televizyon programlarına bakıyordum ya da can sıkıntısında uyuyordum. Şimdi varsa yoksa bloglarım. Kendimi daha özgürce nerede ifade edebilirim ki başka?

İnsan da tanımış oluyorum böylelikle. Kimler varmış, neler neler düşünüyormuş meğer insanlar. Hayat yetmez bu kadar insanı tanıyıp konuşmaya, fikir alışverişi yapmaya. Milliyet Blog'a da teşekkürler bunca insanı bir araya getirdiği için.

Blogger olarak fenada sayılmam ama bir sorun var. Beni blogger yapan kocacımla yaşıyorum bu sorunu. O benden önce başlamasına rağmen şu an itibariyle ondan en az 1500 kere daha fazla tıklanmış, yazılarım onunkinden daha fazla okunmuş durumda. Ben her fırsatta blog yazabiliyorum tabii. Dedim ya yazmak hep içimde varmış, şimdi fena halde dışarı çıkıyor. Eşimde "Abarttın ama, ben bir canavar yarattım" diye takılıyor bana. Hatta 'Karı-koca bloglarına postmodernist bakış' diye mizahi olarak ele aldı bu sorunumuzu. En büyük sorunumuz bu olsun keşke.

Tüm blogger'lar size de teşekkürler, okuduğunuz ve hayatı paylaştığınız için.

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..