Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '06

 
Kategori
Blog
 

Blog bebeğim kırk günlük...

Blog bebeğim kırk günlük...
 

Evet, kırk gün oldu milliyet blog dünyasına yazmaya başlayalı. Hazır kırkını doldurmuş bebeğim… Bir çıkıp dolaşalım değil mi? Kırkımızı uçuralım. Bakalım neler öğrenmişiz…

Eğer neler olup bittiğini tam olarak çözdüm dersem yalan olur. Henüz blog yazmanın "tanışma" faslındayım. Yazıp, resimleyip yayına aldıktan itibaren neler mi yaşıyorum bu ekranın karşısında?

İlk heyecan yazım çıksın diye beklemeye koyuluyorum. Eğer yazının karakteri baskınsa, adından, girişinden belli olur ya… İşte bu yazılar hemen ilk beş, bilemediniz on dakikada beliriyor ana sayfada. Eğer yarım saati geçtiyse, şüphelenmeye başlayabilirim. Eyvah, kategoriyi mi yanlış belirledim. E tabi, düzeltmeleri vakit alır. Yoksa resimde mi problem var? Acaba haddinden büyük müydü dosya? Yok canım… Belki de sayfada problem vardır.

Ne olacak şimdi? Gidip bakayım; kendi sayfamda "en yeni" bölümüne koymuşlar mı?.. Tamam işte. Burada. Demek ki yayınlanacak. Hadi ana sayfaya geri dönelim. Yahu ben saat kaçta göndermiştim? Bu yazılardan ikisi benden sonra gönderilmiş. Bunlar çıkmış. Benimki niye çıkmadı? Ay delireceğim. En iyisi kapatayım bilgisayarı. Yok… Yok… Şimdi çıkar.

Gene sonlara düşecek şimdi. Ölü doğmasın ama bu da!.. Yazık olacak güzelim yazıya. Bak görüyor musun? En iyisi bir daha yenileyeyim ana sayfayı. Al işte! Korktuğum başıma geldi. "En yeniler" de zamanında çıkmayınca… Arkalarda kalmış!.. Geçmiş olsun. Ana sayfaya çıkmakta neden gecikiyor bu yazılar? Şimdi okumayacaklar.

Neyse, ben gidip raporlarıma bakayım. Acaba devamlı okurum var mı? Acaba en çok hangi yazım beğenildi? Keşke "rating" anlamında sayısal değil de yargısal ölçümlemeler yapılabilse… Mesela bunca yazı içinde en güzeli hangisi? Bana göre, sana göre değişecek "en iyi" elbet… Peki, benim yazılarım arasında hangisi en iyisi? En çok okundu diye de "en iyi" olmuyor ki...

Hatice’ye değil, neticeye bakmamız lazım. Kuzguna yavrusu güzel görünürmüş. Bana da kırk günlük emeğim… En güzel şeylerden biri de yorum görmek pek tabii. Taze bir Blog yazarı olarak tüm yazarlara ve tüm okurlarımıza hayırlı ömürler diliyorum…

 
Toplam blog
: 86
: 3134
Kayıt tarihi
: 09.10.06
 
 

Marmara İng. İşletme mezunuyum. Pazarlama bölümünde uzmanlaştım. Reklamcı olmak istiyordum. Olmad..