Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Okan Bayülgen de beni çağırmadı

Okan Bayülgen de beni çağırmadı
 

Kürşat Başar Kanal Turk’te yayınladığı akşam yemeklerinden oluşan elit Talkshow’una Donetella Piatti’yi konuk etmişti. Donetella Piatti ile aynı dergide yazdığım için “Kürşat Başar Beni Çağırmadı” diye bir blog yazmıştım.

Tesadüfe bakın ki ondan sonraki hafta da, bizim dergiden değerli büyüğümüz evlilik danışmanı Selin Özkök Karacehenem, Okan Bayülgen’in konukları arasındaydı. Selin Hanım aynı zamanda Digiturk’te yayın yapan Elmax kanalında program yapıyor. Her yaştan tarafların olduğu evliliklerin sağlıklı olabilmesi için danışmanlık yapıyor yazılarında ve programlarında.

Okan Baulgen’in “Makine”sında Selin Hanımı da görünce aha tamam dedim. Talkshow programları sayfa sayfa bizim dergide ilerliyor. 16. sayfadaki Donetella Piatti, 72. sayfadaki Selin Özkök programlara çağırıldı. Belki de Okan bu ay bir D&R’a gittiğinde bu iki yazarla komşu olduğum Baz Lüks Yaşam ve Yorum Dergisi alır ve 92. sayfadaki Aleme Reklam Olanlar Kimlerdir? başlıklı üç sayfalık yazıma denk gelir. aa dur bu cins görünüş eleman enteresan birine benziyor” diye çağırır ...

Bu arada insanın böylesine kendini zorla davet ettirmeye çalışması, "ben de varım, hey beni de görün demesi, büyüklerin olduğu fotoğraf karesinde kendini gösterebilmek için zıplayan çocukluk" gibi bir durum oluyor. Tavsiye ederim heyecanlı oluyor. İnsanın kendi kendisiyle mücadelesi oluyor. Yani içinden bir tarafın, "ya ne yapıyorsun, çocuk musun böyle şeyler yazıyorsun. Otur ağır ol, birileri fakederse eder" diyor. Diğer tarafımdaki çocuk ise" bana ne ben bekleyemem, zıplarım, büyüklerin dikkatini çekmek için el de sallarım, ağlarım da" diyor. Ben de çocuğu serbest bırakıyorum, göstersin kendini, çeksin çekebiliyorsa dikkatleri...

 
Toplam blog
: 19
: 963
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

Endüstri mühendisi, ekonometri bilim uzmanı, kamu yönetimi lisanslı, Dünya Bankası’ndan sertifikalı ..