Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Okeyci beyaz yakalılar!

Okeyci beyaz yakalılar!
 

Facebook’ta hesap açmamın nedeni okey oynayabilmek içindi!

Kahveye gitmeyi sevmem! Evde de okey taşları var ama ancak bayramdan bayrama oynayabiliyoruz. Kaldı ki iddialı da olmuyor! Artı, hanım da kızıyor!

“Yemek masasında oyun olur mu? Ne biçim insansınız siz? Hayriye, sen de uymuşsun bu imansızlara kızım!”

“Kıza laf etme hanım! Kızım sen de taşını oyna hadi! Uyma annene! Bilmiyor diye kıskanıyor! Selami, Ali'yi idare et, tekteyim!”

Dayımın oğlu bir hafta olmuştu hacdan geleli. Köye ziyaretine gittim.

“Davut, iyi oldu geldiğin! Briket duvar işimiz var biraz. Gel de o işi yap! Başkasına vermeyeyim işi!”

Davut geldi başladı duvar örmeye! Fakat akşamları bizimle kahveye gelmiyor. Gelse de yanımızda oturmuyor, çayımızı içmiyor! Bir akşam üç kişiyiz, dördüncü yok!

“Davut, gel dördüncü ol lan!”

“Olur mu hala oğlu? Ben oyundan çay bile içmiyorum ki günah olmasın, sen gel okey oyna diyorsun!”

“Ulan kimseye duyurmayız! Burada kim biliyor senin hacı olduğunu? Ben de sakallıyım ona bakarsan! Sevaptır sonra!”

“Bakın köyde söylemezseniz oynarım!”

“Korkma! Söylemeyiz!”

Davut oyuna geldi! Ama bir iki el sonra taş çalmaya başladı!

“Ne oluyor lan? Attığın taşı niye geri aldın? Ne biçim hacısın sen! Adam gibi oyna, valla köyde yayarım oyun oynadığını!”

Facebook’ta hesap açmam okey oynayabilmek için demiştim ya, 657 ye tabi arkadaşlarım var benim mahalleden! Yolda ayaküstü konuşuyordum bazılarınla!

“Naber Ahmet ya, görüşemiyoruz ne zamandır! Ne kahveye çıkarsın, ne selan duyulur, neredesin oğlum?”

“Evden çıkmıyorum Cafer! Kabuğuma çekilmiş vaziyetteyim!”

“Sosyal faaliyetler falan!”

“Yok be, asosyalim!”

“Şey yap, facebooka hesap aç! Biz çay molalarında okey oynuyoruz facebookta! Katıl bize!”

“Kim kim var?”

“Ben, belediyeden Osman, Sağlık ocağından Hasan, Mal müdürlüğünden Gıyasettin!”

“İyi lan!”

“İyi tabi! Ama arada bir Gıyasettin tekliyor! Geçen şikayet ettim onu! Çayla oyunu bir arada götüremiyor! Algılama eksikliği var biliyorsun! Dördüncü sen ol!”

“Olur!”

Telefonla arıyorlar beni başlıyoruz oyuna! Hatta dört arkadaş “bas konuş” aldık, hem oynuyoruz hem sohbet ediyoruz!

“Osman elin nasıl ? Tamam!”

“Tekteyim! Tamam!”

“Cafer, çabuk oyna lan! Tamam!”

“ İnternet kesildi! Tamam!”

"Numara yapma lan! Tamam!"

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..