Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Okuduğum kitaplar 6

İyi hayat Alex Rovira bir dergide Prof. Dr. Osman Müftüoğlu’nun bu kitaptan övgü ile bahsettiğini okuyunca, kitapçının yolunu tuttum, bir İstanbul seyahatindeydim yine, okudum ve çok beğendim. ‘Hayat, bizim ondan yaptığımız şeydir ‘ diyor, başında daha bu cümle kapatıp kitabı, düşünmemi gerektirdi. Doğru değil mi, biz yapmadık mı? ‘İnsanoğlu bir fikir eker, bir eylem biçer. Bir eylem eker, bir alışkanlık biçer. Bir alışkanlık eker, bir karakter biçer. Bir karakter eker ve bir yazgı biçer.’ SIVANANDA ( 20.yy Hintli yoga üstadı) Buna ne dersiniz? Hayat sen planlar yaparken geçip gidendir. JOHN LENON Yazar, iyi hayatın formülünü vermeye çalışmış, çok güzel yazmış, belki bilmediğimiz şeyler değil ama, yeniden kafayı toplamaya yardımcı. Mutlaka okunmalı. Yazar yaşıyor, uzun ömür diliyorum.
 
Toplam blog
: 50
: 746
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Biyologum ama öğretmenlik yaptım. Emekli oldum ve nihayet duygularımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi p..