Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Anılar
 

Okul anıları

Okul anıları
 

Efendim ben okullara filan da gittim. Böyle ne bileyim ilk okul orta okul lise ünversite filan. Ana okuluna gitmedim ama. Bizim zamanımızda ağaçtan düşmek modaydı...

Aklıma gelen bazı okul anılarımı da diğerleri gibi paylaşayım istedim.

Kimya dersi, sanırım lise sondayız karbon dizilerini işliyoruz. Bunlar böyle birleşiyorlar, başka başka bir şeyler oluşturuyorlar. Tabi hiç birimizin ilgisini çekmiyor.

- .... bazı meyvelerde bulunur. Hangi meyveler bunlar?
- zıppppp (el kaldırma efekti)
- söyle bakalım karga, hangi meyveler?
- eheheh bazı meyveler örtmenim ehehehe
- gelsene sen tahtaya...

Dikkat edilirse soğuk esprilerime o yaşlarda başlamışım ben. Ayrıca üniversiteye kadar "öğretmenim", daha doğrusu "örtmenim" dedim. İdealist biriyim ya, hoca camide olur ya... (Diziden yıllar evvel ben şeediyordum)

Ama tahtaya kalkmak beni akıllandırmadı sanırım. Üniversitedeyiz. Evet tek başıma değilim...

Bir hocamız var Tülay Arın... Bir derse giriyordu ama, hangi ders hatırlamıyorum şimdik. Bize bol bol yardımcı kitap veriyor filan. Fakat haylaz gelmiş, haylaz gider bu öğrenci milleti. Kendi aramızda lak lak yapıyoruz. Öğrencilerden biri zor olan ders geçmenin incelikleri için soru soruyor. Hocamız da o sempatik tavırlarıyla cevaplıyor sorular. Kendisini çok güzel bulduğumu buradan iletmek istiyorum.

- Hocam bir şey sorabilir miyim?
- Evet tabi buyrun
- Hocam sizin dersten geçmek çok zor diyorlar
- Çalışırsanız hiç bir çey zor değildir çocuklar
- Ama hocam 7-8 sayfa yazıp da sınıfta kalıyorlarmış
- 1-1, 5 sayfa yazıp geçenler de var ama (aslında ne kadar yazdığınız değil, ne yazdığınız önemli diyor)
- zıppppp (gene aynı hareket)
- .... işaret etme efekti... (sessiz bir şey olduğundan efekt yapamıyorum)
- Hocam şimdi 7-8 sayfa yazanlar geçemiyor 1-2 sayfa yazanlar geçiyor
- Evet tabi (anladı yavrucak diye düşünüyor)
- Peki sınıfı geçmek için ortalama kaç sayfa yazmak lazım?
- Bu soruyu hiç sorulmamış farzediyorum.

O zamanlar bu tarz hareketler çok komik geliyordu. Ne yani öğretmenini hocanı ters köşeye yatırınca ne oluyor başın göğe mi eriyor?

Evvvveeetttt hem de çoookkk.Gene olsun gene yaparım. Böyle şeyler yapılmasa, ileride çocuklarımıza, torunlarımıza ne anlatacağız? Küçük haylazlıklar, minik, zararsız yaramazlıklar hayata neşe katar...

Not: Devam edecek. Daha şimdiden aklıma pek çok şey geldi... İlk okuldayken bulduğumuz martı. İlkokul bire yatılı olarak başlamam vs. Hepsi komik değil tabi...

 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..