Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Okullarda Zarf Dağıtan Görmeyen Dernekleri

Okullarda Zarf Dağıtan Görmeyen Dernekleri
 

Salih Arıkan


Beni bir çok arkadaşım arıyor sizin Derneğe yardım ettik. Bizim Okula sizin Dernekten geldiler. İş yerinde sizin körler bizim çocuğun okulunda zarf dağıtmışlar. Bu para nereye gidiyor.

Değerli arkadaşlar Dernekler tabiî ki bağışlarla yardımlarla ayakta duruyor. Kermesler konserler ve farklı kampanyalar düzenlenebilir. Bu kampanyalardan elde edilen gelirler engellilere hizmet olarak geri döner. Bu kampanyaların bir amacı vardır bir süresi vardır. Sürekli insanları söğüşlemek doğru değildir.

Sürekli okullarda zarf dağıtan derneklere yardım etmeyin. Evet, Valilik ve tüm kurumlardan izinleri olabilir ama sürekli okullarda zarf dağıtılması çocukların zihninde engelli sadece yardım edilmesi gereken yardıma muhtaç olarak görülür. Siz bir okula gidince sadece görmediğiniz için dernekten mi geldiniz denir. Yani siz yardım mı istiyorsunuz denmek istenir.

Bu işin tek çözümü halkımız bilinçli olacak ve hiç bir hizmet karşılığı olmayan okullarda zarf dağıtanlara yardım etmeyin. Bu yardımlar azalırsa istemeseler de farklı bir yol bulacaklardır.

Salih ARIKAN, Tel: 0506 514 96 93,

Skaype: saliharikan2

Face: https://www.facebook.com/saliharikan4

Twitter: www.twitter.com/saliharikan77  

İnsragam:  https://www.instagram.com/izmirliengelliler

Beyazay İzmir Çalışmlarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&list=PLxl9hJG-_A9y1GarC8cDkGa1Wgy2XwcxT

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..