Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Olay hakkında harekete geçilmemişse duyarlılıktan bahsedilemez; gözyaşı tepki değil sızlanmadır

Olay hakkında harekete geçilmemişse duyarlılıktan bahsedilemez; gözyaşı tepki değil sızlanmadır
 

Olaya duruma ilgisiz kalmayan herkese duyarlı diyemeyiz; çünkü sonuçta dikkatimizi çeker.

Duyarlı, harekete geçendir.

“Ay ben çok etkilendim, ne kadar duyarlıyım” Tabii ki etkileneceksin; bu, duyarlılık değil ki…

Bağıran çağıran ve ağlayan sızlayan insanları hassas sanıyoruz; olayla/durumla ilgili harekete geçmeden, bir şey yapmadan duyarlılık olmaz…

“Sokakta yaşayan kedi ve köpeklere o kadar acıyorum ki, yazık valla!” Ben de Antarktika’da belki ters dönmüş doğrulamayan ve belki bu nedenle ölecek olan kaplumbağaya acıyorum; yani ikisi aynı şey, acıyorsan bir şey yap.

Bir şey yapmayacaksan hiç acıma; böyle sızlanıp konuşma!

Böyle hiçbir şey yapmadan sızlanıp duranlar bizi de yanıltıyorlar, duyarlı insanlar var diye seviniyoruz.

Duyarlılık mecbur değil, kimseyi duyarlı değil diye suçlayamayız. Ama duyarlılık erdem ve bir bedel ödemeden sadece iki ağlayıp sızlayarak erdemli olamazsınız; bu iş bu kadar kolay değil.

Etrafımızda ne kadar hassas ve duyarlı insan var değil mi? Ama arka sokakta adam kesiyorlar bir şey olmuyor. Yaptığımız şey televizyona bakım ağlamak.

Deme kardeşim, ben duyarlıyım/hassasım deme; çünkü bu duyarlılık değil.

Sızlanmak duyarlılık mı olurmuş! “Elimden bir şey gelmiyor napayım!” Herkesin elinden gelen bir şey vardır mutlaka.

Dünya yanıyor, sen oturmuş ağlıyorsun; sonra “insanım” diyorsun; kusura bakma.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..