Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Ölçüler üzerine bir mizansen...

Ölçüler üzerine bir mizansen...
 

Ölçüler üzerine vurmak istiyorum bu paragraflarda...
Hani o kantar, kilogram, litre cinsi, hayatımızın içinde sık sık karşılaştığımız o gözle görülür tartılar...
>
O yüzden; işte bu gün, terazinin kefelerini yani kendi ruhaniyetimi anlatmak istedim. Bakın, sütü, yoğurdu peyniri, zeytini, eti budu ölçeriz o kefelerde ve bedelini de öderiz.

Peki ya ölçülemeyecek olanlar!

*Kıratla ölçülesi değerlerden bahsediyorum.*

Sevgiyi kantara koyarsan eğer sonuç alamazsın.

Seni tonlarca seviyorum! Koy da bak yüreğimi kantara, kaç ton gelirim bak bir ömür yeterim sana!

Bu çok da inandırıcı görünmedi, çok da kaba bir sunum oldu...

>

Ben insani değerleri ölçelim istedim.


SAYGI mesela...

HATTA SADECE SAYGI olsun bu yazımın arka planında ışıldayan...

Saygıyı ne ile ölçeriz, ?
Sana tonlarca saygılıyım,

İyi de bu gözle görünemez ki, bana öyle hassas yaklaşacaksın ki, ben onun bana yaklaştığını hissetmeyeceğim ama benim olduğunu, benim kaldığını ve de kalacağını hep yüreğimin en derinliklerinde hissedeceğim.

Bunun da tek formülü Saygıyı küçücük dilimlere bölerek kıratla tartarak sunmak...

azar azar ve sabırla....


TÜM BLOG DOSTLARIMA, EMEĞİ GEÇEN TÜM BLOG ÇALIŞANLARINA, KIRAT İLE TARTILASI SEVGİLER VE DE İLİŞKİLER DİLERİM.

Sahibiz, sahibiz diye sevine sevine öğünenlere de sözüm=

Mücevher kutularında saklayın o sevgileri...

Sakın ha nazarlar değmesin
ve de daim ola!

Aynı okyanus derinliklerinde bulduğunuz sedefler gibi...


NİLGÜN/BURSA.
 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..