Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Olmadı, büyüyemedim ben anne

Olmadı, büyüyemedim ben anne
 

Gel senle küçük bir anlaşma yapalım anne. Ben küçüleyim, fındık kadar olayım da sen beni geri al rahmine. Sen beni geri al rahmine, benim aylarca güven içinde uyumam gerek çünkü.

Aylarca uyumam, yavaşça tekrardan büyümem gerek. Bir kere daha oluşmalı kollarım, bacaklarım ve yeniden atmaya başlamalı kalbim. Senin yaşadığın heyecanı bir kere daha yaşamam, varlığımın tüm gerekliliğine inanmam lazım.

Bir kere daha doğmam gerek annem kısacası. Her şeye yeniden başlamam gerek.

Babam bir kere daha almalı doğum haberimi ve bir kere daha ağlayıp hatırlamalı ben geldiğimde yaşadığı heyecanı.

İhtiyacım var anne anlatabiliyor muyum? Yine şahit olmalyım bu heyecana, mucize olmalıyım bir kere daha.

Kucaklarda taşınmalıyım yine. Ninniler dinlemeliyim. Mis gibi kokmalıyım ki, koklamaya doyamayın beni.

Başka türlü olmayacak çünkü anne. Başka türlü kalkamayacağım ayağa.

Hadi anne, bir kere daha başlayalım, bu sefer daha güzel olacak her şey, söz veriyorum.

K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..