Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Nafiz Kılıçalan

http://blog.milliyet.com.tr/besiroglu

13 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Olmaz Olsun

Al yanak üstünde hilal kaşları
Çingene karası zil olmaz olsun
Kipriğine değdi melûl yaşları
Sürmene çakısı dil olmaz olsun

Nâ' çare bu hayat Tanrıya ayan
Tersine sürüdüm hayatı yayan
Zülfi yar perişan gönülde n'isyan
Bir yanıp bir sönen pil olmaz olsun.

Esiri olmuşum mümkünsüz reha
Ruhumu kandırmaz yüreğim tenha
Tövbesi olmayan büyük günâha
Âhımla beslenen kül olmaz olsun

Kirpiği bir okmuş çıktı yayından
Yanıldım bir yudum içtim çayından
Yetişir bunca hır bıktım huyundan
Hazanda güldüren gül olmaz olsun


Beşiroğlu | 11.12.2014 (OLMAZ OLSUN)

______:
REHA: Kurtulma, Kurtuluş

 
Toplam blog
: 58
: 49
Kayıt tarihi
: 21.08.19
 
 

 Emekliyim.. Şiir, edebiyat ve güzel sanatlara ilgi ve alaka duymaktayım.  ..