Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Olsun!

Olsun!
 

Gustav Klimt


Dilim dilim..
Kelime kelime ördüm seni!
Bi kaç ilmik kaçtı ağzımdan.
Beğenmezsin diye..
Sil baştan düzdüm ikimizi!
 
Sen bu aşkın tükenmez ipi,
Ben işlemeye doymaz şişi..
 
Kendi başıma ördüğüm 
En nadide çorap!
 
Hiç belli değil yaması dikişi
Her sırası aşka emekli
Sökülmez sevişi, 
Bükülmez işleyişi 
Ama örülmesi hep sevap!
 
Ördükçe açılır yol misali
Sana gidişler.
Sev diyor, seviş diyor
Attığım ilmikler. 
Öper okşar
Şişteki geliş gidişler.
 
Bitsin ister canım, bir yandan!
Emeğim serilir kucağıma kollarımdan. 
Ördükçe öresim, sevdikçe sevesim gelir
 
Yorgun düşen titrek parmaklarımdan
Teninin tüylü bucağı elime gelir.
Anılarımdan düşer hece hece
Bazen de
Gece gece!..
Aşk ağı ilmek ilmek sendeletir.
Yüzün gerilir, tenin gerilir.. bana
Sen!
En sevdiğim bilmecesin dedirtir. 
Çözmezsem, 
yarım kalırsa emeklerim aşkolsun!
Sana hiç doymuyorum hamdolsun!
 
Berrin Aksu
 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..