Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüm sana yakışmadı

Ölüm sana yakışmadı
 

Bir kadın olarak bugün anlamsızlıklar içindeyim. Söylenecek hiçbir söz, hiçbir gözyaşı geri getiremez biliyorum. Bunları bize yakıştıramayacağınıda hissedebiliyorum.

Seni ilk genç kızlığa adım attığım yıllarda kadınca dergisindeki yazılarınla tanımıştım. Gerçek hayatta tanışmasak da hayatımıza girdin, varlığını kadınların yaşamında hissettirdin, birçoklarımıza fener oldun yol bulmalarında.

Sonra TV'deki programlarında gördüm. Mücadeleci, dirayetli ve azimle kadınların haklarını arayışlarında, sert eleştrilere göğüs geren bu kadın, ne kadarda narin, sesi kulağa hoş gelen bir melodi gibi adı üstünde aslında duyguların kadınıydın sen, Duygu Asena.

Ölüm sana yakışmadı.

 
Toplam blog
: 9
: 814
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Merhaba,Başlamak için ilk kelimeleri bulmak bazen ne kadar zordur. Hani yüzmeğe çalışan bir çocuğun ..