Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '12

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Ölüm yasasına hayır dedik!

Ölüm yasasına hayır dedik!
 

Bugün Taksim’deki Ölüm Yasası’na HAYIR eylemindeydim. Daha önce hayvan hakları için yapılan yürüyüş ve protestolar gibi olmasından korktuğum için bir işe yarayacağını düşünerek değil, her gece sarılarak uyuduğum oğlumun (kedim yani) gözlerine bakarken vicdanım sızlamasın diye gittim. Ama 30 binden fazla duyarlı insan vardı, gurur duydum!

Ekşisözlük’ten takip ediyorum bazıları “sokaklarda köpek istemiyoruz, sokak köpeklerinden özellikle de geceleri çok korkuyoruz” derken bazıları da “şehitlerimiz için, hapisteki suçsuz insanlar için yürümüyorsunuz da itler için mi yürüyorsunuz” demekte.

Öncelikle ben mesela genç bir kadın olarak sokakta geceleri zaten yürüyemiyorum. Köpekler olsa da olmasa da. Malumunuz sokaklarımız sapıklarla, manyaklarla, tecavüzcülerle onlar da olmasa tinercilerle dolu. Mümkünse bu yaratıkları sokaklardan temizleyin hepimiz rahat edelim dünyadan da birkaç yüz bin mikrop eksilmiş olur. İlaveten doğduğum, büyüdüğüm hatta yedi ceddimin doğup büyüdüğü cânım İstanbul’un sınırlarına da elektrikli tel koyulmasını ve ipini koparanın İstanbul’a gelerek her geçen yıl daha büyük ve çeşitli varoşlar oluşturmalarını da engellemenizi istiyorum. Yapabiliyor musunuz? Hayır…

İtler diyerek aşağıladığınız o hayvanların hiçbiri sapık, tecavüzcü, dolandırıcı hatta itina ile İmralı’da beslenen gibi bebek katili değil. Kendi hallerinde yaşamaya çalışıyorlar. Yüzlerce yıl önce köpekleri evcilleştirip bekçi yaparken iyi şimdi korumalı sitelere geçtiğin ve güvenlik sorunun kalmadığı için köpekleri şehirden atmaya çalış. Köpekten korkuyorsan arkadaşım köpekleri kaçırmak için düdükler var. Al bir tane, tak anahtarlığına sen sağ onlar selamet. Bu dünyada her şey insan bir taraflarını rahat yayarak yaşasın diye yaratılmış değil.

Gelelim diğer meseleye. Cumhuriyet Mitingleri oldu gittik. Şehitler için ve hapisteki masumlar için olana da gideriz elbet. Ama her mitingde çıkar bir manipülatör herkes kendi rantının peşine düşer, yalan mı? Kaç tane doğru düzgün eylem yapıldı? Ben mesela her C.tesi günü Beşiktaş’taki Demokrasi Parkı’nda 13.00-14.00 arası tutuklu paşaların eşlerinin eyleminde olacağım. Gelsenize! 

 
Toplam blog
: 32
: 27118
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

“Le Bruyere, bir yerlerde, ‘yalnız olmamak gibi büyük bir mutsuzluk!’ der. Kendi kendilerine katl..