Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Olumlu da nereye kadar?

Ergenin bundan haberi varmı? Tartışmaların boyutunun nereye varacağını bildiğimden nefes almakta zorlandığımı hissettiğim anda hemen kendimi sokağa attım. Arabama atlayıp son hız kullanmak istediğim halde radara yakalanmak korkusuyla edepli gidiyorum. Bir elim telefonda sürekli arıyorum, meşgule atıyor. Camı açıp bildiğim bütün küfürleri savurdum, oh ne güzel. Sahilde pırıl pırıl güneş ve sakin dalgalar eşliğinde uzun uzun yürüdüm. Hatta kır kahvesi bulup çay ve simit eşliğinde kendimi bir güzel şımarttım. Hayat bu, yaşlı amcalar teyzeler, okulu kıran yetmeler herkes bahar havasında... Niye çocuklarımız bu kadar mutsuz? Onları mutlu etmeyi başaramıyoruz? Hayatı onlar için çok kolaylaştırdık, mücadele edecekleri hedef yok. Biz yaşamadık onlar yaşasın gayesiyle herşeyi altın tepsi içinde sunduk. Şimdi ne verirseniz verin daha fazlasını isteyen gençlik amaçsız, üretmeden kolay yoldan kazanmanın peşinde.Televizyonlardan pompalanan lüks hayat yaşama etkisiyle doyumsuz hale geldiler. Kendi adıma geç kaldığımın farkındayım. Şimdi yapabildiğim günün modasına uyup pozitif enerji yüklemek, bugün başardım yarın nolur? Yarın ergenin hangi sorunu karşısında ne enerjisi yüklerim bilmiyorum... 

 
Toplam blog
: 8
: 379
Kayıt tarihi
: 04.01.11
 
 

Yazmayı seviyorum, çevremde olup bitenlere duyarlı olmaya çalışıyorum. Gözlemlerimi paylaşmak içi..