Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Ölümsüzlük bulundu!

Ölümsüzlük bulundu!
 

Duyan duymayana haber versin; artık karada, havada, denizde ölüm yok insanoğluna. Artık insan varlığının başlamasından itibaren hayalini kurduğu öülümsüzlük gücüne ulaşabilecek. Dünya'ya sahip olma hırsıyla daha fazla sömürüp, daha fazla öldürecek, daha fazla gözyaşı akıtabilecek. Gazete de ki "Dünya' nın tek ölümsüz canlısı" yazısını okuyunca bir an bunlar geçti kafamdan sonra yazının tamamını okuyunca "Oh be! dedim şimdilik tehlike yok, sadece ölümsüz olan canlı bulunmuş, insan kendisi için bunu uygulayıncaya kadar asırlar geçer"

Bu günün insan profili için bunun uygulanabilirliğini düşünebiliyor musunuz? İyice cehenneme döner diye düşünüyorum Dünya, insanlığa neler çektirdiklerini gördüğümüz bazı şahsiyetlerin bir de ölümsüz olduklarını, bu hırsıyla, bu zalimliği ile, bu hala egoları ile yaşayanların birde ölümsüz olduğunu düşünebiliyor musunuz? Ben şahsen öyle bir ortamda ölümsüz olmak istemem.

Efendim gelelim habere; Turritopsis nutricula' adı verilen ve çapı sadece 4-5 milimetre boyunda teknik olarak "hydrozoan" olarak adlandırılan bir canlı, ömrünün sonuna geldiğinde ya da yaşamını sürdürebilecek koşulları bulamadığında, denizanasına dönüşmeden önceki evreleri olan 'polyp'e geri dönüyor, bir süre sonra da tekrar denizanası oluyor ve bu durum hep böyle sürüp gidiyor. Yani günümüzde ki bilimsel gelişmeleri de düşünürsek bu canlı büyük bir ihtimalle bazı labaratuvarlarda şu günlerde inceleme altında. Korkarım ki yakında "Buldum..Buldum..." diye bağıran bir bilimadamı labaratuvarından deli gibi fırlayacak dışarı. Sevinir misiniz? Ben sevinmem. Saygılarımla...

http://akonuklu.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..