Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ömre bedel

(4)

Beyin Emarını çektirdikten sonra sevkimi çapa ya aldırdım. 26/12 de Prof.Dr.Adnan Aydıner Çapa'ya bekliyor beni. Bir yığın ilaç anladım kemoterapi başlayacak. İlaçlar alındı 28/12 de muayenehaneye gidildi, hastane ortamında bulunmak istemiyordum. Hastanede bayılan, fenalık geçirenler çogunlukta idi.. Ben özel koltukta toplam sekiz-on kişi nin kemoterapi gördüğü yerde idim. Evet artık tedavim boyunca benden ayrılmayacak olan kan tahlillerim de başladı. Her pazartesi ve cuma kan tahlili. Biri aç karnına diğeri normal. Zaten kan tahlili olmadan kemoterapi yi alamıyorsunuz.

Yılbaşına dört gün kala bir heyecan başladı ben de. İlaçları alıp yarın 28/12 kemoterapi ye başlanacaktı..buruk bir sevinç. Ne ile karşılaşacağımızı bilmiyorum.H ayırlısı...28/12/2006..saat:14:00 ilk kemoterapim başladı, eşim yanımda bana bardak bardak su taşıyor. Normal serum şişelerinde yaklaşık sekiz saat , ilk gün aldığım kemoterapinin süresi. Meğer esas ilaç son iki şişe imiş, önceden alınanlar böbrekler için vitamin oluyormuş.
Başladığından bir müddet sonra aldığım serum ve içtiğim sulardan dolayı bir elimde serum şişesi yanımda eşim doğru wc ye. İlk gün bitti tabi biz eve gidene kadar bir şey anlamadık. Yemek yendi ve ben erkenden hayatımda ilk defa 20:30 da yattım ve uyudum. Kalktığımda yaptığım tek şey wc ye gitmekti.Tekrar uyumak. 29/12 de kemoterapi için gittiğimizde bu sefer kemoterapi suresi iki saatti. Aynı olay üçüncü günde sürdü..ben 28/30-12 üç gün boyunca kemoterapi aldım. Midem yanıyor..gece 03.30 e kadar kemoterapinin yaptığı etkiden dolayı uyuyamıyorum, ancak sabah 05:00 e dogru sızıyorum. Tv de izlemediğim film kalmadı bu yüzden, işte bu şekilde 50 senelik yaşamım boyunca ilk defa yeni bir sene ye yatarak girmiş oldum.

Komşumuz Sevgi ve İsmail 10 yıldır birlikte yiyerek içerek girdiğimiz yeni yıla eşimle ben ağlayarak girdik..Ben yeni yıla girmeden saat 23:00 te yatarak girdim.

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..