Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Ömrüm boyunca kadınım, kabulümsün...

Ömrüm boyunca kadınım, kabulümsün...
 

Kadınım, Hatunum...


Sana geriye dön der demez;
hemen döndün.
Buradan belli ki;
işte beni hala çok seviyorsun.
Madem beni bu kadar çok seviyorsun ?
Niye öyle kapıyı sert yüzüme çarptın;
gittin ki ?
Oysa ben senin için gece gündüz ağlarkene.
Oysa ben uğruna gerekirse ölürkene;
senin için bu dünyanın en bitkini,
yorgun insanı olmuşum.
Ama sen ise,
memesi ağzından alınmış küçük çocuk gibi küstün !
Ben bu cezayı haketmedim.
Herşeye rağmen,
seni hatalarınla ve yanlışlarınla daha çok seviyorum.
Herşeye rağmen,
canım hatunum yarim.
Ömrüm boyunca kadınım,
kabulümsün.

****   ****   ****    ****    ****    ****
Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' şifa veren " Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir.
( 14. Ağustos 2005 - İstanbul / Türkiye ) ...

****   ****    ****    ****    ****    ****
twitter.com/tacettinsarac

www.nacomusic.com

instagram.com/tacettinsarac

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

www.facebook.com/tacettinsaracnaco     ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi " )  ...

" Naco Music Tacettin Saraç Production ' Plak Şirketi ' VE Müzik Orkestrası grubu ...

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..