Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Ömrümün ilk 13 yılı

Ömrümün ilk 13 yıllı, Küçük bir mahallede 2 katli
Beyaz bir evin sobalı Küçük dairesinde geçti.
Dedem de miras 2 oda, 1 salon.. Bir de minicik balkon...
Önünden bir dere akarmış ben dogmadan..
Dere doğduğum gün taşımış pislik sularla bizim evin sekilini bozmuş
Ben kendimi bildiğimde, dere kapatılmış yerine yemyeşil cayır Çocukların Eşeklerle cirit atma
Yerine dönmüş.
İlkin adımlarımı O evde atim sünnete giderken o evden çıktım, kızlarla ilk öpüşmenin
Heyecanını O evde tatmıştım.
Televizyonu ilk kez komşu misafirhanede görmüştüm, Bizim mahalle den
İbrahim dışarıdan burnunu pencereye gömmüştü, ekranda Renksiz Çizgi film Romanı
Görünce hayrete düşmüştük.
Neler yaşamadık ki o minicik balkonlu evde. ilk kez o evde aşık olmayı ve Sağcılık ve solculuğu öğrendim. Ve
70 larin coşkusunu, 80 larin kavgasını, 90 larin süngüsünü...
Beyaz evin kah öfkeli sloganlarla bezenmiş, Kah süslü tabelalarla döşenmişti.
Sonra beyaz ev yaşlandı yıllarla..
Yani herkes terk etti, eski komşular uğramaz oldu. Tanıdık evler, dost yüzler
Gibi kocayıp devrildi birer birer..
Gecen yıl sonu haber geldi Beyaz ev yıkılacak diye..
Üç kuşak düşünüp eski bir dostun ölüm döşeğine girmiş gibi üzüldük ve gittik....
Sonra Poz verip resim çektik ilk gençliğimizin olduğu evin önünde...
3 kuşak birlikte Vedalaştık. Ve bir daha
Dost Tanıdık selamlaşmaları koçuldular.., anlatacağımız bir manimiz yoktu annemler oturmaya gelecekler diye.... ve
Komşuluk ilksileri de vedalaştı. Geride sadece ona özlemi yansıtan hikaye dizileri kaldı.
Öyle bir Zaman ki bildiğimiz gibi Sol görüşlü olanı evlerinden dışarı bırakmadan..... Devlet Jandarma doldurmuştu Mahallemize
Pis düşünceli hainler içerde göbek atıyorlardı.
Sokakta çoluk Çocuk kalmamıştı, ne de balkonda aşklar, ne bir genç......
70 li yıl coşkuyu 80 lerde kavgayı, 90 larda süngüyü görüp geçirmiş Beyaz ev,
2000 lerin hayretliğine dayanamadı..... Babamın yanağına süzülen iki damla Gözyaşıyla Vedalaştık biz Üç kuşak

 
Toplam blog
: 7
: 1371
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

1976 K.Maras / Pazarcık doğumluyum. Kücük yaştan beri Almanya'da yaşıyorum. Orta okulu TR bitirdi..