Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Ömür

Ömür
 

Benim ömrüm herkesin ki gibi,

Ne oldu bilmiyorum ama

Sorgulamak geldi içimden

Bana hediye edilen ömre sahip çıkabiliyor muyum diye

Sahip çıkmak bir yana tüketiyorum

Birçok insanın yaptığı gibi…

Benim için asıl acı olan neydi biliyor musunuz?

Bile bile tüketiyor olmam

Elimden şu an hiç bir şey gelmiyor

Yavaş yavaş kendimi yok etmenin önüne geçemiyorum.

Birçok insanın yaptığı gibi…

Bunun için af diliyorum Rabbim

Bana bahşettiğine

Gereken önemi veremediğim için

Birçok insanın yaptığı gibi…

HuZuR Nisan 2012/ANKARA

 

 
Toplam blog
: 11
: 340
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

Hayat bazen sonsuzluk, bazen nokta, bazende flu ama aslında gözünü kapattığında kendini daha çok ..